Fiat slavi 40. godišnjicu Pande i u tu čast otkriva model koji naziva „Nova Panda“...
Ažurirani model ima novi prednji branik, modifikovane bočne sajtne i restilizovane točkove. Takođe poseduje novi informativno-zabavni sistem osetljiv na dodir sa 7-inčnim ekranom i podrškom za Android Auto i Apple CarPlay. Nova Panda takođe ima ažurirane presvlaku za sedišta, revidiranu paletu boja i novu „drvenastu“ kontrolnu tablu.
Takođe je predstavljena i SPORT verzija, dizajnirana da privuče mlađe kupce, pa ima dvobojne 16-inčne točkove i retrovizore u boji karoserije.
U unutrašnjosti vozila se nalazi armaturna ploča u boji titanijuma, crna obloge i specijalni paneli na vratima od eko kože. Kupci Panda Sport modela takođe će naći dvobojna sedišta koja kombinuju tamno sivu presvlaku sa „tehno-kožnim detaljima“. Kupci koji traže jedinstveniji izgled mogu naručiti Pandemonio paket koji dodaje zatamnjena stakla, crvene kočione čeljusti i tehno-kožni volan sa crvenim kontrastnim šavovima.
Ispod haube nalazin se blagi hibridni pogonski sklop. Sastoji se od 1,0-litarskog trocilindričnog benzinskog motora koji razvija 69 ks i startera / generatora koji vraća energiju tokom kočenja i usporavanja i skladišti je u malom litijum-jonskom paketu baterija. Ta energija se kasnije koristi za ponovno pokretanje motora, kao deo sistema start / stop, i pružanje pomoći tokom ubrzavanja.
V.P.