Gradski terenci su poznati po svojoj tromosti i pokušaju da budu dobri u svemu – u gradu i van uređenih puteva. Za sada to polazi za rukom samo Audiju SQ7.
Audi je bez kompromisa prišao problemu kako rešiti misteriju gradskog terenca, koji mora da ispunjava sve zadatke bez popuštanja kako na planu performansi, tako i u vidu dizajna. Prvi problem koji je nestao je tromo ubrzanje. SQ7 ubrzava bez problema, uz pomoć elektro kompresora koji eliminiše svaki trag nedostatka energije prilikom ubrzanja.
Sa dodatkom novih sistema, Audijev dupli turbo V8 dizel motor sada stvara snagu od 435 konjskih snaga, što omogućuje da SQ7 TDI ubrzanje do 100 kilometara na čas postigne za 4.8 sekundi i nastavi do maksimalnih 250 km/č. Takvi podaci ne bi bili uopšte čudni, da potrošnja nije samo 7.2 litra na pređenih 100 kilometara, što čini SQ7 prilično štedljivim modelom.
Prilikom oštrih skretanja, Audi SQ7 TDI sada ima asistenciju elektro mehaničkih aktivnih stabilizacionih sistema. Standardni „quattro“ pogon na svim točkovima je u potpunosti spreman da odgovori na sve zahteve u uslovima snegom poktivenih planinskih puteva ili bilo kojoj prilici koja iskrsne kada ponestane idealno asfaltiranog puta. Bez obzira na kvalitet podloge, vazdušno oslanjanje kontinuirano vrši prilagođavanja na takav način da se dešavanja van vožila uopšte ne primećuju u kabini.
Tokom vožnje, moguće je aktivirati neki od 24 različita sistema pomoći u vožnji, što je neprevaziđeno u bilo kom luksuznom segmentu. Poseban sistem koji skreće pažnju je „Traffic jam assist“, koji preuzima upravljanje do brzine od 65km/č i predstavlja pravi uvod u automatsko upravljanje kakvo možemo očekivati u budućnosti.
Audi SQ7 TDI je moguće poručiti u Evropi po ceni od 80.000 evra, dok se debi na tržištima Severne Amerike očekuje u toku godine.
N.S.