Čekanje na treći i najveći terenac kompanije Seat konačno je gotovo, predstavljanjem novog Tarraco modela...
Deleći MQB arhitekturu sa modelom Skoda Kodiaq i brojnim drugim automobilima VW grupacije, ne čudi što novi Tarraco izgleda veoma slično. Napred, novi automobil poseduje prepoznatljive karakteristike kompanije Seat, dok njegovi bokovi podsećaju dosta na VW Tiguan Allspace liniju, a zadnji deo poseduje dodatnu Kodiaq vibraciju. Uprkos tome, Seat tvrdi da Terraco predstavlja potpuno novi dizajnerski pravac kompanije namenjen sledećim godinama, ali mi ipak smatramo da se ovo zasniva isključivo na LED farovima, njihovom okruženju i prednjoj masci.
Nazvan po mediteranskom gradu Taragona, Tarraco dolazi na jedno mesto iznad modela Arona i Ateca, u postavci kompanije Seat, a prati isprobani i dokazani recept. Kao i u slučaju VW Tigualn Allspace i Škoda Kodiaq, novi Seat poseduje MQB-A dugačku šasijsku arhitekturu, koja omogućuje bazu prostranom enterijeru putničke kabine. Za sada nisu poznate sve brojke, ali je znamo da je terenac dugačak 4.737 i visok 1.658 mm.
Linija motora takođe je poznata, a uključuje dve benzinske jedinice i dva dizel agregata sa turbo punjenjima, direktnim ubrizgavanjem i start/stop tehnologijom. Ulazni nivo benzinskih motora označen je TSI modelima zapremine 1,5 litara, dobrim za 150 ks i uparenim sa šestostepenim manualnim menjačima, koji snagu šalju na prednju osovinu, dok dvolitarske TSI jedinice stvaraju 190 ks, dostupne su sa sedmostepenim DSG menjačima i 4Drive sistemom pogona na svim točkovima.
Dizel linija uključuje dvolitarske TDI motore sa 150 ili 190 ks. Slabiji agregati mogu biti upareni sa prednjom vučom i manualnim šestostepenim menjačima ili pogonom na svim točkovima i sedmostepenim automaticima u DSG varijantama. Motori sa 190 ks dolaze sa DSG transmisijama i 4Drive sistemima. Kasnije, Seat će potvrditi ili odbaciti alternative pogonskih tehnologija i moguće hibridne varijante novog Terraco modela.
N.Đ.