Audi je proširio svoju e-tron GT porodicu sa tri nova modela: Audi S e-tron GT1, Audi RS e-tron GT2 i Audi RS e-tron GT performance...
Ovi modeli donose značajna poboljšanja u dometu, performansama i punjenju, čineći ih vrhunskim električnim vozilima koja kombinuju inovativnu tehnologiju i elegantan dizajn. Novi modeli su sada dostupni za naručivanje.
Veća snaga i efikasnost
Novi modeli Audi e-tron GT serije kombinuju progresivni dizajn sa inovativnom tehnologijom, svaki sa prepoznatljivim izgledom. Na primer, Audi S e-tron GT1 odlikuje se elegantnom sportskom estetikom sa homogenim i izražajnim prednjim krajem. Crna maska obuhvata potpuno zatvoreni, obrnuti Singleframe, što reflektuje specifični dizajnerski jezik e-tron modela. Strukture u reljefu daju rešetki preciznu trodimenzionalnost. Elegantno dizajniran aerodinamični difuzor sa vertikalnim perajima dominira zadnjim krajem, dok bočni deo karoserije dobija sportsku i vizuelno dublju pojavu.
Napredni sistemi i dizajn
Audi RS e-tron GT2 je sada još više sportskog karaktera. Prednji kraj karakteriše radikalniji izgled sa obrnutim Singleframe u RS tipičnoj 3D strukturi saća. Ova varijanta ima aerodinamični difuzor koji odražava teme trodimenzionalnih elemenata efikasnosti iz moto sporta. Bočna "L" oblikovana peraja dodatno poboljšavaju aerodinamiku vozila. RS e-tron GT performance je prvi potpuno električni RS performance model sa jedinstvenim dizajnerskim elementima kao što su opcioni mat tamni karbonski krov i opcioni karbonski kamuflažni elementi. Ovi elementi su ekskluzivni za RS performance modele i koriste se u strukturama branika, oblogama vrata, delovima difuzora i bočnim retrovizorima.
Unutrašnjost: sportski elementi i održivi materijali
Unutrašnjost novih e-tron GT modela oblikovana je novim korporativnim identitetom (CI) sa redizajniranim sedištima, volanom, pragovima i digitalnim sadržajem. Novi drveni umeci od prirodne linearne antracit breze dostupni su za celu e-tron GT porodicu. U performans modelu, oni su dostupni i u mat karbonskoj kamuflaži koja se slaže sa eksterijerom. Sedišta u S e-tron GT1 sada dolaze standardno sa sportskim sedištima sa 14 načina podešavanja, dok RS modeli mogu biti opremljeni masažnom funkcijom. Novi dizajn enterijera uključuje i projekte svetlosti iz vrata, sa crvenim dijamantom koji se pojavljuje kada se otvore vrata vozača.
Sedišta, volan, kao i prostor iznad virtuelnog kokpita, ogledala na vratima, centralna konzola i "staklenik" su izrađeni od održivih mikrovlaknastih materijala Dinamica i tkanine Cascade. Dinamica, koja izgleda i oseća se kao antilop, sastoji se od skoro polovine recikliranog poliestera, dok Cascade koristi 15% prirodnih vlakana i 35% recikliranog poliestera. Tepisi i podne prostirke izrađeni su od Econyl materijala, koji se sastoji od 100% recikliranih najlonskih vlakana.
Poboljšane performanse i punjenje
Novi Audi e-tron GT modeli nude impresivne performanse sa električnim pogonom na sve točkove. Sa povećanom maksimalnom snagom punjenja od 320 kW, baterija visokog napona (HV) može se napuniti od 10 do 80 procenata za samo 18 minuta na stanici za brzo punjenje. Sistem termalnog upravljanja osigurava optimalnu temperaturu baterije i komponenti pogonskog sistema, omogućavajući visoke performanse čak i pri niskim temperaturama. Plug&Charge funkcionalnost omogućava automatsku autorizaciju i aktivaciju kompatibilnih stanica za punjenje kada se priključi kabl za punjenje.
Cene i dostupnost
Novi modeli Audi e-tron GT porodice dostupni su za naručivanje sa početnom cenom od 126.000 evra za S e-tron GT1, 147.500 evra za RS e-tron GT2 i 160.500 evra za RS e-tron GT performance.