Nove slike prikazuju Bugatti Tourbillon od 4,6 miliona dolara u punom sjaju
Bugatti je objavio novu seriju fotografija svog hiperautomobila Tourbillon, ovoga puta s njegovog azijskog debija...
Kupci ovog luksuznog vozila mogu očekivati prve isporuke tek 2026. godine, s početnom cenom od 4,6 miliona dolara. Ova cena svrstava Tourbillon među najskuplje hiperautomobile na svetu, što ga čini predmetom žudnje ljubitelja automobila, kolekcionara i tehnoloških entuzijasta.
Srce Tourbillona je 8,3-litarski atmosferski V16 motor sa 1.775 konja, u kombinaciji s tri električna motora, koji predstavlja pravi mehanički i inženjerski podvig. Bugatti je ponovo dokazao svoju predanost inovacijama, koristeći savremene tehnologije kako bi podigao standarde performansi i luksuza.
Azijska premijera Bugatti Tourbillona
Nakon impresivne turneje po Sjedinjenim Državama, novi hiperautomobil Bugatti Tourbillon stigao je u Istočnu Aziju, gde je predstavljen kupcima, medijima i obožavaocima u Japanu i Singapuru. Ove stanice na lokalnim izložbama označavaju novu fazu globalnog predstavljanja ovog modela, dok Bugatti nastavlja da gradi interesovanje pre nego što započnu isporuke 2026. godine. Predstavljanje u Aziji pokazuje koliko je ovaj model važan za globalno tržište, naročito s obzirom na to da je Azija ključni region za luksuzne brendove.
Tokom ove azijske turneje, Tourbillon je bio postavljen na najprestižnijim lokacijama. U Japanu, ovaj hiperautomobil je bio prikazan ispred Kashihara Kingu svetišta i istorijske zgrade Abuden Miso, koja datira iz 1868. godine. Ove lokacije nisu slučajno odabrane; one simbolizuju spoj tradicije i modernosti, što savršeno oslikava filozofiju Bugatti brenda.
U procesu dizajniranja i inženjeringa naslednika legendarnog Chirona, Bugatti je mogao da krene lakšim putem i koristi istu platformu i W16 motor kao kod prethodnika, slično kao što je urađeno prilikom zamene Veyrona. Međutim, pod vođstvom Matea Rimca, Bugatti je odlučio da krene od nule, stvarajući novi hiperautomobil s potpuno prilagođenom platformom i potpuno novim V16 motorom koji je razvijen u saradnji s Cosworthom i kakav se ne može naći ni na jednom drugom modelu na tržištu. Mate Rimac, poznat po svojoj vizionarskoj strategiji, smatrao je da Bugatti mora redefinisati granice performansi i tehnologije kako bi ostao lider u industriji hiperautomobila.
Dizajn koji odiše Bugatti DNK
Tourbillon donosi i dizajnerski zaokret u poređenju sa svojim prethodnicima, ali ostaje trenutno prepoznatljiv kao Bugatti. Njegove linije su dramatičnije nego ikada i savršeno se uklapaju u arhitekturu Istočne Azije. Elegantne linije karoserije i jedinstveni detalji, poput prepoznatljive prednje maske i aerodinamičnih elemenata, čine ovaj model pravim remek-delom na točkovima.
„Odnos Japana i Bugattija prevazilazi puko divljenje,“ rekao je predsednik kompanije Bugatti, Kristof Piošon. „Više od 25 Bugatti modela već krasi japanske puteve, što ovu zemlju čini značajnim domom za naš brend. Japanski kolekcionari, poznati po svom prefinjenom ukusu i ceni ekskluzivnosti, oličavaju viziju da Bugattijeve kreacije nisu samo vozila; to su remek-dela koja zaslužuju divljenje i poštovanje.“
Bugatti je takođe iskoristio priliku da istakne kako japansko tržište ima posebnu ulogu u njihovom poslovanju. „Naši japanski kupci razumeju suštinu Bugatti filozofije i s ponosom predstavljaju naš brend na globalnoj sceni,“ dodao je Piošon.
Performanse bez premca
Bugatti neće započeti isporuke Tourbillona pre 2026. godine i nastavlja s testiranjem i finalnim podešavanjima ovog automobila. Srce ovog hiperautomobila je 8,3-litarski atmosferski V16 motor koji dostiže 9.000 obrtaja u minuti i proizvodi 986 KS. Iako je sam motor impresivan, kombinovan je s tri električna motora, što ukupnu snagu podiže na neverovatnih 1.775 KS. Ova kombinacija omogućava Tourbillonu ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 2,5 sekunde, što ga svrstava u sam vrh automobila visokih performansi.
Ovaj jedinstveni spoj klasičnog motora s unutrašnjim sagorevanjem i moderne elektrifikacije predstavlja revoluciju u svetu hiperautomobila, zadržavajući Bugattijevu reputaciju beskompromisne inovacije i luksuza. Dodatno, Bugatti je uveo napredne tehnologije za upravljanje toplotom i aerodinamičnu optimizaciju, što dodatno povećava efikasnost i performanse.
Jedan od najimpresivnijih aspekata Tourbillona je njegov sistem regenerativnog kočenja, koji ne samo da poboljšava efikasnost vožnje, već i produžava životni vek komponenti. Bugatti je takođe posebnu pažnju posvetio udobnosti vozača, opremivši kabinu najsavremenijom tehnologijom i luksuznim materijalima, kao što su koža, karbon i aluminijum.
Bugatti Tourbillon nije samo još jedan hiperautomobil; to je simbol napretka, luksuza i inovacije. Sa svojim revolucionarnim dizajnom, neverovatnim performansama i pažnjom prema detaljima, ovaj model postavlja nove standarde u automobilskoj industriji. Dok svet čeka prve isporuke ovog modela 2026. godine, jedno je sigurno: Tourbillon će zauvek promeniti percepciju onoga što hiperautomobil može da bude.