Fiatov mali gradski automobil proslavio je svoj 32. rođendan. Ovaj mališan se može pohvaliti da je bio je drugi takmičenju za titulu automobila godine, a njegova praktičnost i prilagodljivost postala je izuzetno cenjena kod kupaca.
Ono što svedoči da je Panda bila vrlo inovativan automobil kada se prvi put pojavila na tržištu jeste pogon na svim točkovima koji je za nju proizveo Austrijski Steyr-Puch, a tradicija 4X4 pogona na ovom mališanu održala se do današnjih dana.
Sada nakon skoro godinu dana posle predstavljanja nove generacije modela Panda, Fiat je spremio 4X4 verziju ovog mališana koju će premijerno prikazati na sajmu automobila u Parizu koji počinje krajem Spetembra. Panda je jedini automobil u A segmentu koji ima pogon na sva četiri točka, što joj automatski osigurava odličan prolaz na tržištu.
Nova Panda 4x4 je duga 3.680 mm, 1.670 mm široka i 1.600 mm visoka, dok međuosovinsko rastojanje iznosi samo 2,3 metara, a širina traga točkova 1.410 mm. Naravno Panda 4x4 se razlikuje i vizuelno od klasične hatchback verzije, pa je tako Panda 4X4 dobila agresivniji izgled zahvaljujući robusnoj crnoj plastici u podnožju branika i na rubovima točkova, istaknutim crnim lajsnama na bokovima i srebrnim zaštitama ispod automobila koji Pandi 4X4 daju istinski offroad izgled. Izgled upotpunjavaju nove 15-inčne aluminijumske felne i dve nove boje karoserije koje je Fiat razvio isključivo za Pandu 4X4.
Enterijer automobila je takođe u offroad fazonu, pa je Panda 4x4 uz dodatni prostor za otpremanje sitnica dobila i drugačije presvučena sedišta i oplate vrata, ali i centralnu konzolu presvučenu zelenim lakom.
Nova Panda 4x4 se nudi sa izborom od dva motora, i to sa 0.9-litarskim TwinAir turbao agregatom od 85KS i 145 Nm obrtnog momenta. Drugi agregat koji će u ponudi jeste 1.3-litarski MultiJet II dizelaš sa 75 KS i 190 NM obrtnog momenta. Oba agregata dolaze opremljeni sa standardnim šestostepenim manuelnim menjačem.