Najpotentnija verzija Megane RS modela do sada

Više slika

Više slika

Kompanija Renault predstavila je novu generaciju modela Megane RS u Frankfurtu prošle godine, a sada je ovoj liniji dodala i moćnu Trophy varijantu...

Esencijalno, daleko više fokusiran na trkačku stazu i ekstremniji u svakom smislu, ovaj derivat popularnog kompakta baziran je na Cup šasiji, opremljenoj Torsen mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja i daleko čvršćim vešanjem, između ostalog.

Zapravo, ovde su još dodati i poboljšani kočioni sistem, devetnaestoinčni točkovi i Brigestone gume visokih performansi, ali takođe, ne smemo zaboraviti dodatnu snagu četvorocilindričnog turbo motora zapremine 1,8 litara. Ova jedinica sada stvara 300 ks i 400 Nm obrtnog momenta, kada je uparena sa šestostepenim manualnim ili 420 Nm onda kada se kupci opredele za šestostepenini automatski menjač.

Dodatnih 20 ks i 30 Nm obrtnog momenta u poređenju sa regularnim Megane RS automobilom, postignuto je redizajniranjem turbo punjenja i izduvnog sistema, omogućujući Trophy modelu da sprinta do stotke iz mesta za 5,7 sekundi, što je poboljšanje od 0,1 sekund.

Identifikovanje Renault Megane RS Trophy modela biće veoma lako zbog njegove Liquid Yellow boje, dostupne u kolor paleti i prednjeg splitera u maniru F1 bolida. Istovremeno, klijenti će biti u mogućnosti da poruče opcione kadice kompanije Recaro, obložene alkantarom, radi 20 mm niže pozicije i daleko poboljšanijeg vozačkog iskustva.

Sa druge strane, novi model dolazi sa 4Control upravljanjem na svim točkovima, radi boljeg trenja. Pri nižim brzinama, ova tehnologija okreće zadnje točkove u suprotnom pravcu od prednjih, dok pri većim ubrzanjima, prednji i zadnji točkovi okreću u istom pravcu.

Za razvoj novog Renault Megane RS Trophy modela, francuski proizvođač sarađivao je sa F1 vozačem i ambasadrorom kompanije, Nikom Hulkenbergom.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group