Rat električnih automobila u punom je jeku, a kompanija Mercedes predstavila je svoj dugoočekivani EQC terenac u Švedskoj...
Spreman da se takmiči sa predstojećom linijom e-tron, EQC omogućen je putem Generation EQ koncepta i poseduje velike crne panelne površine, koje prekrivaju farove i prednju masku koja sada služi samo kao ukras. Iako ovo nije onaj isti dizajn prednjeg dela koji smo videli na konceptu, on poseduje optičke segmente koji efektno povezuju LED farove. Ova karakteristika obećava da će model posedovati nepogrešivo prepoznatljiv izgled noću.
Kako prelazimo pozadi, možemo videti fluidne linije EQC karoserije i prednje otvore za ventilaciju branika u crnim finišima visokog sjaja. Ostale primetne karakteristike uključuju dinamičnu liniju krova, aluminijumske ivice prozora i sistem za punjenje smešten odmah iza štop svetla sa putničke strane.
Iako većina krosovera poseduje krovne šine, Mercedes tvrdi kako ih se namerno otarasio radi popravljanja aerodinamike svog novog modela. Točkovi su takođe aerodinamično optimizovani i kreirani od ultra lagane legure aluminijuma, a dostupni su u veličinama od 19 do 21 inča.
Zadnji deo EQC modela prilično je jednostavan sa nekoliko glavnih karakteristika kao što su spojler poklopca gepeka i tanja štop svetla, spojena tankom trakom koja ističe širinu vozila. Nešto niže smešten je crni plastični branik sa hromiranim akcentima koji deluju kao eho izduvnih grana.
Električna vozila se zasnivaju na pogonskom sklopu, a EQC poseduje po jedan električni motor koji pokreću obe osovine. Ove jedinice zajedno proizvode 402 ks i 765 Nm obrtnog momenta. Ova snaga dovoljna je da ubrza krosover sa pogonom na svim točkovima od nule do sto za 5,1 sekund, pre nego što dosigne maksimlanih i elektronski limitiranih 180 km/h. Najvažnije, EQC poseduje litijum jonsko pakovanje baterija od 80 kWh, dovoljno da model putuje 450 kilometara sa jednim punjenjem.
N.Đ.