Model namenjen prvenstveno Aziji, SUV sa sedam sedišta je debitovao na Tajlandu ove nedelje, u zemlji u kojoj se proizvodi...
Dostupan je sa pogonom na zadnje točkove, kao i na sva četiri, a novi Everest opisuju kao jedan od "najjačih" SUV modela u svom segmentu zahvaljujući svom dizajnu. Everest koristi istu platformu kao Ranger pikap, koja mu daje torzionu snagu koju zahtevaju teži tereni.
Everestov pogon na sva četiri točka dolazi sa Torque on demand sistemom, Terrain Management sistemom i rastojanjem od zemlje od 225mm, kao i mogućnošću da prođe kroz vodu dubine do 800mm.
Model je dostupan sa dva dizel motora koji su povezani na šestostepeni automatik, ili manuelni prenos. Osnovni motor je 2.2 TDCi sa 158ks i 385Nm obrtnog momenta, dok je jača verzija 3.2 TDCi sa 197ks i 470Nm.
Što se tiče opreme, novi Everest dolazi sa poslednjom verzijuom Ford Sync sistema, koji obuhvata glasovne komande i dolazi sa ekranom osetljivim na dodir od 8 inča. Tu je i sistem sa 10 zvučnika i integrisanim subwooferom.
O.R.