Lamborghini Aventador SVJ je konačno predstavljen na Monterey Car Week i da, možemo reći da predstavlja sve čemu smo mogli da se nadamo...
Kao što verovatno znate do sada, Aventador SVJ predstavlja najtvrdokorniji Lamborghini srednjeg motora ikada i postavio je granice performansi na najviši nivo, prethodno neistražen od strane italijanskog proizvođača. Zapravo, ovaj automobil je postavio i vreme Nirnburgringa tokom svog razvoja za proizvodne modele.
Ispod haube, Lamborghini je postavio 6,5 litara veliki V12 motor sa unutrašnjim sagorevanjem, koji sada isporučuje 770 ks i 720 Nm obrtnog momenta. Shodno tome, SVJ može ubrzati do stotke za munjevitih 2,8 sekundi, do 200 km/h u roku od 8,6 sekundi i nastavi dalje do maksimalnih 350 km/h. Ova cifra nije ništa veća od one regularnog Aventador modela, ali je svakako daleko impresivnija kada razmotrite sve sulude spojlere i splitere koji štrče sa karoserije automobila.
Baš kao i Aventador S, najnoviji SVJ model poseduje Lamborghini sistem zadnjeg upravljanja kako bi popravio karakteristike modela pri nižim brzinama i stabilnost pri ulascima u krivine. Snaga se šalje ka točkovima putem ISR sedmostepenog menjača i besprekornih Pirelli P Zero Corsa guma. Sada, dolazimo do tačke potpunog razdvajanja i razlikovanja između SVJ i svih ostalih Aventador modela koji su došli pre njega, eksterijera.
Lamborghini je opremio svoj automobil drugom generacijom Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA), aktivnim aerodinamičkim sistemima, premijerno predstavljenim na Huracan Performante liniji, a ova oprema je pomogla povećanju sile potiska za 40%, redukujući vuču za jedan procenat.
Napred, Aventador SVJ poseduje par zakrilaca koji se aktiviraju za manje od 500 milisekundi, a kada sistem otvori ove elemente, vučni koeficijent vozila takođe postaje bolji, pomažući pri poboljšanju performansi na pravoj liniji.
N.Đ.