Automoto trendovi dolaze i prolaze...
Ovih dana sve se svodi na neobično oblikovane krosovere ili lažne kupe modele. Pre toga, proizvođači automobila su počeli da lude za kabrioletima tvrdog krova. Međutim, samo nekoliko godina ranije, neobična vrsta kockastih kompakt/kombi/krosovera predstavljala je aktuelnu modu - među japanskim proizvođačima uglavnom.
Gotovo najpopularniji format vozila u Japanu, postao je glavna tema svih proizvođača koji su počeli da kreiraju te neverovatne modele i plasiraju ih na ostala tržišta tokom prve dekade novog milenijuma. Ovakva kompaktna vozila postala su toliko popularna među kupcima na američkom tržištu da su neke kompanije potpuno prebacile proizvodnju ovog segmenta preko okeana radi lokalnih kupaca.
Suzuki je danas možda ispario sa određenih tržišta novih modela, ali je i dalje veoma važan igrač na svom domaćem prvenstveno, gde je nedavno predstavio svoju novu verziju Spacia kompakt/kombi/pikap stvarčice.
Sa izgledom još manje verzije Scion xB ili Nissan Cube modela, novi Spacia podseća na visoku kutiju smeštenu na maloj šasiji, sa kratkim međuosovinskim rastojanjem u stilu japanskih kei automobila. Međutim, kompanija Suzuki je u svoj najnoviji mali model unela obilje šarma i funkcionalnosti.
Za početak, on je debitovao kao prvi model u svojoj klasi koji poseduje bezbednosne karakteristike nalik aktivnom sigurnosnom kočenju, savršen pregled na svakoj strani vozila i podižući displej. Proizvođač je takođe uključio i "širi enterijer putničke kabine", koji uprkos kompaktnim dimenzijama vozila u stilu minivena poseduje klizeća zadnja vrata kako bi olakšao ulazak i omogućio lakše parkiranje na uskom prostoru.
Novi model poseduje hibridni pogonski sklop sa inline šestocilindrašem od 660 cc, dostupnim sa turbo punjenjem ili unutrašnjim sagorevanjem i pogonom na dva ili sva četiri točka. Bilo kako bilo, on se takođe može kretati samo na električnom pogonu, na kraćim distancama, ukoliko se za tim ukaže potreba.
N.Đ.