Huawei CEO kaže da će novi ultra-premium brend EV vozila prevazići Maybach i Rolls Royce

Nadolazeći ultra-luksuzni model će imati cenu od oko ¥1 milion (140.000 dolara) u Kini...

Četvrti zajednički poduhvat Huawei brenda sa kineskim proizvođačem automobila možda još nema zvanično ime, ali CEO tehnološkog giganta dao je prilično hrabre izjave o budućim proizvodima. Ju Čengdong, šef Huawei Smart Car Solutions, izjavio je da njihovo partnerstvo sa JAC ima za cilj da prevaziđe Maybach i Rolls-Royce u pogledu luksuza i udobnosti.

Tačnije, Čengdong je izjavio: „Da, ime Huawei-JAC još nije odlučeno. Ovo može biti automobil na nivou od milion yuana, veoma visokog kvaliteta. Naša referentna tačka daleko prevazilazi nivo Maybach i Rolls-Royce Phantom modela. Luksuzniji je, visokog kvaliteta i udobniji od njih.“

Kineski električni automobil po ceni od oko ¥1 milion (oko 140.000 dolara po trenutnom kursu) koji izaziva poznate gigante poput Rolls-Royce Phantom i Mercedes-Maybach S-Klase po pitanju prefinjenosti definitivno zvuči ambiciozno, ali upravo je to cilj koji je postavio CEO Huawei kompanije za njihov novi zajednički brend, sa ciljem da poremeti tržište ultra-luksuznih automobila.

Prvi model iz ovog novog zajedničkog poduhvata biće prostrana limuzina sa potpuno električnim pogonom. Očekuje se da će ovaj ultra-luksuzni EV debitovati u četvrtom kvartalu 2024. godine, postavljajući se kao direktni konkurent vodećim modelima poput BMW i7 i Mercedes-Benz EQS.

Novi automobilski brend koji kreiraju Huawei i JAC predstavljaće „četvrti segment“ HIMA projekta. Ova ultra-luksuzna ponuda će biti iznad postojećih Huawei partnerstava kao što su visokokvalitetni Stelato (BAIC), srednji Luxeed (Chery) i SUV-orijentisani AITO (Seres). Svi ovi brendovi su namenjeni mlađoj demografskoj grupi, naglašavajući visokotehnološke karakteristike i praktičnost u svom marketingu.

Tokom istog intervjua za kineski medij QQ, Ju Čengdong je otkrio da naizmenično vozi Luxeed S7 sedan i Aito M9 SUV kao svoja svakodnevna vozila. Pohvalio je oba vozila kao izuzetne proizvode, ističući njihovu LiDAR tehnologiju i bezbednosne karakteristike kao „istinski ispred celokupne industrije“. Dodatno, izrazio je ponos na impresivan domet vožnje Huawei podržanih modela, koji se kreće između 705-855 km, što prevazilazi ponude rivalskih proizvođača.

Ju Čengdonk je takođe bio upitan o principima iz mobilne industrije koji bi mogli biti prilagođeni automobilskoj industriji. Prema njegovim rečima, ti principi obuhvataju korisničko iskustvo, zadovoljstvo korisnika, kvalitet proizvoda i korisničku podršku.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group