Kako bi dostigao povećanje snage od oko 10% u poređenju sa slabijom Puma ST-Line verzijom, inžinjeri kompanije Ford su tjunirali softver pogonskog sklopa novog ST Powershift modela, pojačavajući ga srednjim hibridnim sistemom...
Ono što je još značajnije, jeste da sada litijum-jonska baterija od 48 volti može biti brže napunjena, što omogućuje starter/generatoru integrisanom na pogonskom kaišu poboljšanje obrtaja u nižim vrednostima, dodajući 10 ks tokom dužih vremenskih perioda ukoliko za tim ima potrebe.
Sedmostepeni Powershift menjač duplog kvačila koji svu snagu šalje na prednju osovinu, optimozovan je radi poboljšanih performansi. On sada dozvoljava trostruko spuštanje u nižu brzinu ptem pedala i drži brzine daleko duže kada se automobil nalazi u Sport modu vožnje. Istovremeno, nova linija dodaje Stop & Go funkciju opciono dostupnom sistemu adaptivne kontrole krstarenja, zajedno sa karakteristikom daljinskog starta.
Po pitanju performansi, Puma ST Powershift ubrzava do stotke iz mesta za 7,4 sekunde, što ga čini za 1,6 sekundi bržim u poređenju sa ST-Line serijom i svega 0,6 sekundi sporijim od manualnog i dosta snažnijeg ST modela. Ford sugeriše da novi model troši 6,3 litre na sto kilograma i emituje oko 144 g/kg CO2, što ga čini daleko ekonomičnijim i čistijim u poređenju sa ST linijom koja poseduje veći agregat.
Pored novog pogonskog sklopa, 2023 Puma ST Powershift modeli dele sportsku šasiju i karakteristike sa Puma ST automobilima, koji se nalaze na tržištu od 2020. godine. Specifikacije vešanja ove verzije uključuju opruge sa vektorom sile, Hitachi dvocevne frekfentivno-reaktivne amortizere, deblji prednji anti-roll bar i zadnju osovinu sa okretnom gredom. Ovo vešanje kombinovano je sa bržim rejtingom upravljanja, snažnijim kočnicama i aktivnim ventilima izduvnog sistema.