Bugatti najavljuje svoj novi hiperautomobil sa premijerom zakazanom za 20.jun

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BUGATTI (@bugatti)

Naslednik Chiron modela je već predstavljen Bugatti kupcima, ali za nas obične smrtnike, veliko otkrivanje zakazano je za 20. jun...

Bugatti je spreman da predstavi novi hiperautomobil, nastavljajući nasleđe Veyron i Chiron modela, čija je proizvodnja nedavno završena. Još neimenovani model će imati svetsku premijeru 20. juna, sa novim hibridnim i atmosferskim V16 pogonom.

Marka iz Molšajma opisuje novi hiperautomobil kao "ikonu za večnost" (Pour l’éternité na francuskom), nagoveštavajući moguće ime. Bugatti tvrdi da je model potpuno novi dizajn, izgrađen na temeljima "lepote, luksuza i performansi," sa "potpuno prilagođenim" eksterijerom. Kompanija navodi modele Type 57 SC Atlantic, Type 41 Royale i Type 35 kao stilske inspiracije.

Zvanični teaser se fokusira na skulpturisanu haubu koja vodi do prepoznatljive potkovaste rešetke sa Bugatti ispisom. Međutim, ranija viđenja kamufliranih prototipova otkrila su dodatne detalje o dizajnu ovog novog Bugatti modela koji kombinuje elemente svojih prethodnika u elegantnijem telu.

Karakteristična C-linija na profilu je preuzeta od Chiron modela, u kombinaciji sa tanjim LED svetlima na oba kraja. Takođe možemo videti aktivni zadnji spojler, masivni difuzor i aerodinamički optimizovanu zadnju palubu koja podseća na Chiron Super Sports.

Bugatti nagoveštava da je šasija potpuno nova, što znači da model neće koristiti osnove po kojima je Chiron poznat. Ove osnove su takođe korišćene u ekskluzivnijim modelima kao što su Divo, Centodieci, La Voiture Noire, Mistral i Bolide. Značajno je da quad-turbo W16 motor ustupa mesto novom atmosferskom V16 pogonu, dopunjenom sa tri električna motora.

Mate Rimac je izjavio da motor sa unutrašnjim sagorevanjem dostiže skoro 1 metar (39,3 inča) u dužinu, zadržavajući svoje centralno postavljanje. Prema rečima CEO Bugatti Rimac brenda, odluka da se odabere atmosferski V16 motor umesto slično moćnog, ali konvencionalnijeg turbo V8, doneta je kako bi se sačuvao jedinstveni karakter Bugatti automobila.

Izveštaji ukazuju na to da je pogonski sistem razvijen u saradnji sa Kosvortom. Izvori sugerišu da V16 motor ima zapreminu od 8,3 litara i može da se vrti do 9.000 obrtaja u minuti. Očekuje se da će motor sa unutrašnjim sagorevanjem (ICE) generisati oko 1.000 KS (1.014 PS), uz dodatnih 340 KS (345 PS) od svakog od tri električna motora, što daje ukupnu snagu od oko 1.800 KS (1.825 PS). Snaga će se prenositi na sva četiri točka preko osmostepene automatske transmisije sa dvostrukim kvačilom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BUGATTI (@bugatti)

Kao što možete zamisliti, te brojke će dovesti do izvanrednih performansi. Hiperautomobil će navodno dostizati 100 km/h iz stanja mirovanja za 2 sekunde, 200 km/h za manje od 5 sekundi, 300 km/h za manje od 10 sekundi i 400 km/h za manje od 25 sekundi, nadmašujući svog prethodnika. Bugatti više nije zainteresovan za obaranje brzinskih rekorda, tako da bi maksimalna brzina mogla biti ograničena na 445 km/h.

Sve detalje o novom vodećem hiperautomobilu saznaćemo 20. juna.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group