Novi BMW M3 za 2025. godinu donosi blage promene i više snage za M3 Competition xDrive modele...
I da, promene su zaista napravljene. Ako vam je teško da tačno vidite šta ova nadogradnja (ili, kako je BMW zove, LCI) podrazumeva, ne brinite - niste sami. BMW je odlučio da bude prilično konzervativan u pristupu novom M3 za 2025. umesto da umiri tu njušku ili možda smanji teatarski deo na zadnjem delu, odlučili su da ne menjaju stilsku formulu. Očigledno, izgled im odgovara, a po svemu sudeći nije im preterano stalo do mišljenja ostalih od nas. Ono što dobijate su nova svetla sa drugačijim rasporedom strelica za dnevna svetla i pokazivače pravca.
Da budemo fer, nije baš iznenađujuće s obzirom da facelift za 4-Series takođe nije doneo mnogo promena. Ipak, bilo bi lepo videti BMW kako konačno rešava kritike na račun te rešetke. Takođe, razočarani smo što M3 nije dobio istu vrstu laserskog sjaja koji je darovan zadnjim svetlima unapređenog M4.
Druga vizuelna promena za 2025. M3 su nove kovane legure sa svetlucavom srebrnom završnicom. Oh, želite više promena? Morate se zadovoljiti saznanjem da M3 Competition modeli dobijaju oznake sa srebrnim obrubom.
Još uvek želite nešto drugačije? Onda ćete morati da izdvojite novac za M Carbon Exterior Package. To vam omogućava da odaberete komponente od karbonskih vlakana kao što su ulošci za prednji vazdušni usisnik, difuzor na zadnjem delu, poklopci retrovizora i spojler na zadnjem delu. Ako želite da odete korak dalje sa karbonskom temom, onda će vam M Carbon Package dodati karbonske keramičke kočnice, set M Carbon bucket sedišta, Alcantara volan i karbonske lajsne.
U međuvremenu, unutrašnjost kabine je podvrgnuta više promena, ali nisu sve dobre. Na primer, unutra ima manje fizičkih dugmadi, sa BMW Operativnim Sistemom 8.5 koji preuzima kontrolu nad stvarima poput podešavanja HVAC. Ipak, dobijate zakrivljeni ekran visoke rezolucije sa informacionim ekranom od 12.3 inča i kontrolnim ekranom od 14.9 inča.
Za 2025. M3 postoji i novi volan sa dnom ravne forme, sa multifunkcionalnim dugmadima i crvenim centrirajućim markerom. Plus, unutrašnjost je unapređena da uključuje premium osećaj Sensatec table, sa oblogom sada standardno od antracita, sa opcijama od M Carbon Fiber i M Fine Brushed Aluminum.
Više Snage, ali samo za competition
Pod haubom, M3 zadržava sve ono što ga čini referencom u svojoj kategoriji, uključujući turbo punjeni 3.0-litarski šestocilindrični motor. U standardnom obliku, imate opciju šestostepenog manuelnog menjača i 473 konjske snage koje pokreću zadnje točkove za ubrzanje od 0 do 96 km/h za 4.1 sekundu. Ako se odlučite za M3 Competition, dobićete osmostepeni automatski menjač koji šalje 503 konjske snage na zadnje točkove za ubrzanje od 0-96 km/h za 3.8 sekundi.
U međuvremenu, najbolji xDrive (poznat i kao pogon na sve točkove) BMW M3 Competition sada dobija 20 konjskih snaga više, za ukupnu izlaznu snagu od 523 konjske snage pri 6.250 o/min, sa maksimalnim obrtnim momentom između 2.750 i sada više 5.730 o/min. Ova verzija može ubrzati od 0 do 96 km/h za 3.4 sekunde.
Cene i dostupnost
Knjige za poručivanje za 2025. M3 su otvorene sada, sa proizvodnjom koja počinje u julu 2024. godine. Automobili će se proizvoditi u BMW fabrici u Minhenu. Cene za osnovni M3 počinju od 76.000 dolara i rastu do 80.200 dolara za M3 Competition, bez uključenih 1.175 dolara za troškove dostave i rukovanja. Najmoćnija opcija je M3 Competition sa M xDrive, koji će vas koštati 85.300 dolara plus dostava.