Kada je kompanija Honda predstavila novi Accord tokom ovog leta, Japanci nisu rekli previše o seriji Accord hibridnih automobila...
Promena se dogodila u nedavnoj test vožnji ranog pred-proizvodnog modela u Nju Hemširu. Postavljen za tržišnu premijeru sledeće godine, najnoviji model Accord Hybrid dizajniran je kako bi bio virtualno identičan standardnom modelu. Podpredsednik i generalni menadžer kompanije American Honda Motor, objasnio je da njihovi kupci neće primetiti bilo kakvu razliku, u slučaju da ne gledaju oznake koje odaju model kao hibrid.
Sudeći prema vremenu koje su stručnjaci proveli za volanom, kompanija je uspela da ostvari misiju kreiranja automobila koji pruža vozačke karakteristike benzinskog rođaka. Naravno, postoje suptilne promene u vidu neverovatne tišine prilikom startovanja hibridnog modela i veoma niske buke prilikom njegovog krstarenja pri nižim brzinama. Kada je automobil izašao na ulicu, njegovi vozači posedovali su inicijalno mišljenje da je hibrid stvarao nešto više buke od svog rođaka, ali ekstenzivni uporedni testovi održani kasnije dokazali su da to nije slučaj.
Kada se radi o vožnji, Accor hibrid model nudi identično impresivno upravljanje kao i standardan automobil i ubrzanje koje nije pretrpelo nikakve promene. Automobil takođe dolazi sa četiri različita nivoa regeneracije energije putem kočenja, ali u fabričkoj postavci, sve se odvijalo savršeno normalno.
Pošto je hibridni model još nekoliko meseci od lansiranja, Honda je relativno tiha kada su u pitanju njegove specifikacije. Međutim, kompanija je potvrdila da Accord Hybrid poseduje dvolitarsku mašinu sa četiri cilindra, koja proizvodi 143 ks i 174 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor podržan je linijum-jonskom baterijom i električnim motorom koji razvija 181 ks i 314 Nm obrtnog momenta. Honda tvrdi da automobil poseduje kombinovani maksimalni izlaz od 212 ks.
Ukoliko vam ovakva postavka zvuči poznato, to je zbog toga što Honda Accord hibrid poseduje identične specifikacije širom sveta. Iako možda deluje kao preneseni pogonski sklop, iz kompanije Honda tvrde da njihova treća generacija hibridnih sistema koje nudi, popravlja isporuku snage i veću termalnu efikasnost. Ovaj pogonski sklop je takođe dostupan i u modelima za sledeću godinu, koji će posedovati zadnja sedišta na sklapanje sa razmerom 60/40 i identičan kapacitet prtljažnog prostora od 472,9 litara zapremine, kao u standardnom modelu.
Dodatne informacije biće predstavljene bliže lansiranju automobila, ali hibrid poseduje brojne unikatne karakteristike koje ga izdvajaju od njegovih konvencionalno napajanih rođaka. Ovo uključuje zvanične hibridne oznake kao i redizajniranu instrument tablu koja je svoje brzinometre zamenila elektronskim displejima. Hibrid takođe poseduje elemente kao što su unikatni HUD displeji i posebni točkovi od 17 inča.
Kompanija Honda odbila je objavljivanje cena i cifara ekonomičnosti, ali su potvrdili planove za nove modele ulaznog dela opsega. Ovo sugeriše da će 2018. Accord Hybrid biti daleko pristupačniji od svog prethodnika i startovaće sa cenom od 29.605$.
N.Đ.