Nakon što ste imali priliku da vidite zamenu za model GLK, Mercedes je odlučio da objavi i detalje, kao i galeriju novog modela 2016 Mercedes GLC, kompakt SUV automobila...
GLC se u potpunosti uklapa u ostatak ponude Mercedesa. Ostavićemo vama da odlučite da li vam se više sviđa od konkurenata Porsche Macana, BMW X3, ili Lexusa NX. Ono što nama upada u oči su zadnja svetla.
Iz profila ovaj automobil ne izgleda previše "mišićavo". Ne mislimo da je to nešto loše, ali više nam liči na auotmobil koji biste kupili ženi za godišnjicu braka. Fale mu agresivne linije, sve je zaobljeno, ili ravno, a to bi lako moglo da otera kupce da se odluče na BMW X3 koji izgleda odlično.
Što se tiče zadnje dela, kao što smo već rekli, zadnja svetla nam se ne uklapaju. Videćemo šta će osveženje ovog modela doneti, ali vrlo verovatno će ovo biti jedna od prvih promena.
Kada je u pitanju entereijer, GLC je daleko bolji od GLK u svakom pogledu. Ne samo da ima više prostora za noge, već i u nivou laktova i napred i nazad, kao i ramena.
Dizajn kabine nema nikakve veze sa GLK modelom i više podseća na C klasu, ali i na enterijer GLE automobila. Velika konzola je odlično uklopljena sa ostatkom kabine, a tu je i novi touchpad koji prepoznaje pokrete prstiju.
Ako vas brine prostor u gepeku, biće vam drago da čujete da GLC dolazi sa zadnjom klupom u razmeri 40/20/40 što povećava kapacitet. Dobijate ukupno 1600 litara što je više nego dovoljno u ovom segmentu i skoro identično onome što dobijate sa konkurentom, ponovo se vraćamo na BMW X3.
Što se tiče efikasnosti, moći ćete da kupite ultra efikasni GLC 250 4MATIC, GLC 220d 4MATIC i GLC 250d 4MATIC u Evropi, dok ćete u Americi moći da se odlučite za GLC 300 i GLC 300 4MATIC - oba pokreće 2.0 motor sa 241ks i 370Nm obertnog momenta.
Kada počnete da vozite moći ćete da uživate u Air Body Control suspenziju, kao i Dynamic Select upravljanje sa pet programa (ECO, COMFORT, SPORT, SPORT+ i INDIVIDUAL). Ukoliko se odlučite za off road avanturu GLC ima Rocking Assist program koji će podići automobil za 50mm i povećati kontrolu proklizavanja.
Što se tiče tehnike, skoro svi sisitemi pomoći vozaču su tu, koji su poznati iz S, E i C klase. Dobijate Collision Prevention Assist Plus, Crosswind Assist, Headlamp Assist i Attention Assist kao standard, dok su Distronic PLUS (sa Steering Assist i Stop&Go Pilotom), PRE-SAFE Brake sa detekcijom pešaka, BAS PLUS sa Cross-Traffic Assist, Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist i PRE-SAFE PLUS svi deo opcionog Driving Assistance paketa 'Plus'.
O.R: