Porshe Boxster GTS je odličan za vožnju, ali da li je vredno doplatiti još novca preko cene za Boxster S model?
Porshe pokušava da napravi automobil na osnovu besprekornog Boxster S modela, odnosno želi da automobil bez mane unapredi sa Boxster GTS modelom. S obzirom na to da je bazisan na Boxster S modelu, nemačka kompanija je izvukla 15 ks i 10 Nm više iz 3.4l motora, što znači da novi Boxster GTS model ima 326 ks. Pored toga, automobil je spušten za 20 mm i dodate su felge od 20 cola.
Ovaj automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za tačno pet sekundi, što je , možemo slobodno reći, sporo u odnosu na automobile sa visokim performansama. GTS u Porshe Boxster GTS modelu znači ,,Grand Turismo Sport". Nemačka kompanija je prvi put ova tri slova stavila na 904 Carreru GTS 1963. godine, a kasnije se ime tog modela promenilo u Porshe Carrera GTS. Bio je namenjen isključivo za trke, ali je kasnije prešao sa trkačke staze na magistralne puteve. Nedavno je Porshe predstavio GTS verziju za modele kao što su: Panamera, Cayman, 911, Cayenne i, naravno, Boxster.
Kada je u pitanju potrošnja goriva, ovaj automobil troši 8.2 litra na 100 kilometara. Takođe, 2015 Porshe Boxster GTS dolazi sa šestostepenim manuelnim menjačim, ali mi preporučujemo opcioni sedan stepeni PDK menjač sa duplim kvačilom. Sva snaga ide u zadnje točkove. Sa PDK menjačom možete koristiti sistem koji vam pomaže da brže startujete i kada je Sport Plus mod aktiviran PDK menjač brže menja brzine.
2015 Porshe Boxster GTS ima sportskiji izgled sa novim prednjim delom i modifikovanim spojlerom, zatamljenim prednjim farovima, zatamljenim bi- xenon farovima pozadi i 30 mm dužim telom. Ovaj automobil izgleda agresivnije zahvaljujući felgama od 20 cola koji su preuzete iz Carrera S ili Turbo modela. Unutra se nalazi crna koža i alkantara enterijer i Porsheova centralna konzola. Pored toga, sportski volan ima aluminijumske pedale za menjanje brzina za PDK menjač.
Kao što ste i očekivali u automobilu koji ima motor u sredini, prostor nije mnogo veliki, ali ima mnogo više prostora za noge u odnosu na Jaguara F-Type. S obzirom na to da je motor dobro sakriven iza vozača i suvozača, imate dva gepeka u koja možete da ostavite vaš prtljag. Napred imate prostor od 150 litara, dok je pozadi njegova veličina 130 litara. To je dovoljno mesta za vaše stvari koje planirate da upotrebite na nekom vikend putovovanju u odnosu na konkurenciju.
Prošlo je dvadeset godina otkad se pojavila prva generacija Boxstera, a nakon samo nekoliko minuta iza volana ovog automobila vidite koliki je napredak napravljen. Naime, GTS dobro sakriva činjenicu da je nastao od Boxster modela. Zapravo, ne možete ni da vidite da je u pitanju Boxster sve dok ne otvorite vrata i vidite na vratima piše Boxster GTS. 2015 Porshe GTS dolazi sa GTS izduvnim sistemom, što je, po nama, veliki plus za ovaj automobil.
Porshe Boxster je sa jedne strane udoban kabriolet, dok je sa druge glasna zver. Zvuk izduvnih grana je nevorovatan. Ako je trebalo šta da se unapredi, onda to ne bi bio sam automobil, već ime Boxstera; današnji Boxsteri su previše dobri da bi se smatrali da su namenjeni ,,siromašnim ljudima."
A. D.