BMW stavlja poslednje detalje na 128ti model, koji obećava da će biti novi vreli hečbek...
Novi BMW 128ti će pokretati 2,0-litarski četvorocilindrični turbo motor sa 261 ks i guraće prednje točkove preko Torsenovog diferencijala sa ograničenim klizanjem i osmostepenog automatskog menjača, što će biti jedina opcija . BMW kaže da će brzinu od 100 km / h postizati za 6,1 sekundi.
Ono što je ovde važno jeste da predstojeći 128ti neće biti samo još jedna brza varijanta u asortimanu modela, jer je BMW uložio mnogo pažnje i brige da ogibljenje i upravljanje posebno prilagodi ovom modelu kako bi ponudio „izuzetno sportsku i vozački orijentisanu vožnju ”.
Novi BMW 128ti je u osnovi prvi BMW hit hatch sa pogonom na prednjim točkovima i tek treći model u istoriji brenda koji ima sufiks „Turismo Internazionale“. Serijska verzija će dobiti posebno podešeno pasivno M Sport ogibljenje koje je niže za 10 mm.
Pored toga, novi 128ti biće oko 80 kg lakši od M135i kDrive modela, uglavnom zbog nedostatka pogona na svim točkovima. BMW obećava da će nova verzija serije 1 takođe sadržati „mnoštvo različitih karakteristika spoljašnjosti i unutrašnjosti“, kako bi se izdvojila od svoje braće i sestara.