Ovaj novi prototip Toyote koji je uhvaćen postavlja pitanje da li japanci rade na modelu za stazu, koji je olakšan, ali sa istim motorom, ili je u pitanju pravi model visokih performansi...
Pored glasina koje se uvek vrte oko ovog modela, razlog zašto se priča o pojačanoj verziji su usisi za vazduh na haubi koja izfleda kao da je od karbona. Isti materijal izgleda da je korišćen i na krovu i gepeku na kojem se nalazi novo krilo.
Ovaj test model je uhvaćen na Nürburgringu sa niskoprofilnim gumama, i točkovima iza kojih se vide kočiona klješta.
U trenutnom obliku GT 86, blizanac američkog Scion FR-S modela, dolazi sa 2.0 motorom sa 197ks, koji pokreće 1275ks kupe od 0 do 100km/h za 7,6 sekundi.
Nešto lakša verzija verovatno neće unaprediti ubrzanje značajno, ali u kombinaciji sa sportskom suspenzijom i drugim točkovima i gumama, mogao bi značajno da popravi performanse ovog modela na stazi.
O.R: