Kreiran bez prestanka od 1958. godine, u proizvodnim linijama koje su prevazišle brojku od sto miliona prošle godine, Honda Super Cub predstavlja najprodavaniji motocikl u istoriji...
Ovo je ikona automatski prepoznatljiva širom sveta, posebno u Aziji, gde poseduje najveći deo prodaje na globalnom nivou. Popunjavajući rupu između skuter i motocikl segmenata, Super Cub predstavljao je inpsiraciju tajlandskom K-Speed modelu, koji sada može biti građen u specijalnim varijantama i prema željama kupaca.
Gledajući fotografije, automatski možemo zaključiti da njihov specijalni K-Storm dolazi kao fantastičan omaž Super Cub modelu skromnih karakteristika. Kada uporedimo "pre i posle" fotografije, jasne postaju sve promene u poređenju sa originalnim modelima.
Eksperti specijalizovani za kreiranje posebnih i tjuniranih motocikala, kreirali su Super Cub 110 model, daleko agresivnijeg izgleda i retro trkačku mašinu, koja je potpuno očuvala prepoznatljivi izgled i oblik originala.
Prednji deo poseduje teleskopsku viljušku sa kraćim hodom, prekrivenu zaštitnim delom koji čini da deluje daleko ozbiljnije. Efekat je pojačan velikim sekcionim gumama. Tajlandski tjuner opremio je motocikl sedištem za jednu osobu, efektno pretvarajući K-Storm u jednosed.
Do sada ste stigurno primetili da motocikl umesto bandaša poseduje karbonske felne, sjajnih finiša zaduženih za komplementiranje K-Storm bronzanoj i crnoj šemi boja.
Nikakve mehaničke promene nisu kreirane, što znači da je ovaj model isključivo zasnovan na izgledu, bez brzine, ali je on svakako vredan svake pažnje. Posebni K-Storm zadržava Super Cub jednocilindrični četvorotaktni agregat sa 109 cc, vazdušnim hlađenjem, 8 ks i 8,5 Nm obrtnog momenta, povezan sa četvorostepenim menjačem.
N.Đ.