Za sve obožavaoce kompanije BMW, ova godina je obeležena proslavom pete decenije od osnivanja M divizije, dok će sledeća biti u znaku BMW Motorrad odeljenja, motociklističkog ogranka nemačkog proizvođača koja obeležava vek postojanja i priseća se svog prvog izdanja...
Ova legendarna i istorijska mašina predstavljena je svetu septembra meseca 1923. godine, ali je čitava priča vezana za ovaj motocikl startovala pre tačno sto godina, ovog meseca, kada je tadašnji direktor dizajna kompanije BMW, Maks Fric, izvukao svoju tablu za crtanje i krenuo da radi na R32 modelu sa četvorocilindričnim bokser agregatom vazdušnog hlađenja.
Sada, bavarski brend je kreirao par motocikala kao omaž ovom modelu i u okviru proslave velikog jubileja ovog ogranka, sa svakom linijom koja će biti ograničena na 1.923 jedinice u čast godine kada je klasični model ugledao svetlost dana.
U polju krstarica nalazi se novi R18 100 Years, koji se oslanja na isti 1,8 litara veliki i pozudani agregat sa 90 ks baš kao i standardna R18 linija, ali stiže sa vizuelnim redizajnom koji kombinuje crnu boju sa hromiranim delovima visokog sjaja, duplim belim segmentima i oznakama jednog veka.
Hromirani Akrapovič prigušivači i predivno dizajnirani BMW motivi nalik propelerima na izduvnim granama pružaju polirani izgled, dok su za istovremeno održavanje ovog silnog hroma neulubljenim zaduženi adaptivno skretno svetlo, asistencija pri rikvercu, elektronska kontrola krstarenja i grejači u ručkama.