U Diavel filozofiji, motor je tačka uporišta oko koje se sve vrti: performanse, karakter i stil.
Zbog toga su Ducati dizajneri počeli sa V4 Granturismo, čineći ga zvezdom svih elemenata dizajna, sa mehanikom koja je istaknuta kao glavna karakteristika.
Sportski kruzer postoji već više od jedne decenije, tokom koje ga je Ducati stalno ažurirao kako bi ostao relevantan na ovom hiperkonkurentnom tržištu. Međutim, najnovija iteracija sportskog, predimenzioniranog i elegantnog motocikla u isto vreme, sposobna je da privuče pažnju u bilo kom kontekstu.
Najveća promena dolazi u obliku novog pogonskog sklopa - stari V-Twin od 1.262 kubika sa odlazećeg Diavela 1260 zamenjen je sa V4 Granturismo motorom od 1.158 kubika. Motor je podešen da proizvodi 168 konjskih snaga i 126 Nm. Pored toga, V4 dobija tehnologiju deaktivacije cilindra koja može da isključi zadnja dva cilindra kako bi se smanjila potrošnja goriva i grejanje.