Nazvan M 1000 RR, model je zasnovan na S 1000 RR i donosi ideale M opreme u superbike segment.
Počevši od agregata, motor ima linijski četvorocilindraš koji je zasnovan na onom u S 1000 RR. Međutim, opremljen je novim klipovima, modifikovanim komorama za sagorevanje i titanijumskim klipnjačama. Motor takođe ima povećani stepen kompresije, lakše klackalice, auspuh od titanijuma i potpuno obrađene usisne otvore sa novom geometrijom.
Zahvaljujući svim ovim promenama, motor proizvodi 209 ks i 113 Nm obrtnog momenta. To je mali porast od 5 ks, ali kompanija je primetila da je motor snažniji između 6.000 i 15.100 o / min i ovaj opseg je „posebno relevantan za dinamiku vožnje na trkačkim stazama“.
Pored nadograđenog motora, M 1000 RR ima krila od karbonskih vlakana koja generišu potisnu silu i pomažu da motocikl ostane zalepljen za podlogu. BMW kaže da pomažu u poboljšanju ubrzanja, kao i kočenju i stabilnosti u krivinama.
U ovom trenutku nema reči o cenama, ali model će nesumnjivo biti skuplji od S 1000 RR modela koji počinje sa cenom od 17.490 dolara.