BMW Motorrad predstavlja nove BMW C 400 GT i BMW C 400 X

Više slika

Više slika

EU-5+ homologacija, značajno proširena standardna oprema, kao i nova opcionalna oprema i niz dodataka...

Sa BMW C 400 GT i BMW C 400 X, BMW Motorrad nudi dva premium vozila za srednju klasu skuter segmenta. U oblasti urbane mobilnosti, BMW C 400 X se ističe naglašenim dinamičkim karakteristikama, dok BMW C 400 GT, Gran Turismo verzija pogodna za putovanja, impresionira povećanim nivoom udobnosti. BMW Motorrad je sada unapredio dva skuter modela, pored tehničkih poboljšanja, pružajući im nove karakteristike, boje i dodatke.

Pogon ostaje proveren jednocilindrični motor sa snagom od 25 kW (34 KS) na 7.500 obrtaja u minuti i maksimalnim obrtnim momentom od 35 Nm na 5.750 obrtaja. Snaga se prenosi putem kontinuirane CVT transmisije i pogonske osovine sa visokom torzionom krutošću. Zahvaljujući najnovijoj EU-5+ homologaciji, novi BMW C 400 X i BMW C 400 GT ostaju idealni partneri za dinamičnu, bezbrižnu zabavu na skuteru.

I BMW C 400 X i BMW C 400 GT su opremljeni BMW Motorrad ABS Pro kao standard. Zahvaljujući kočenju sa asistencijom ABS u nagibu, pruža veću sigurnost čak i prilikom kočenja u krivini. ABS Pro sprečava blokiranje točkova čak i kada se kočnica pritisne brzo, smanjujući nagle promene u upravljačkoj sili, a takođe sprečava neželjeno podizanje vozila čak i tokom naglog kočenja.

Pored toga, funkcija Dynamic Brake Control (DBC) povezana sa ABS Pro pruža vrlo osetljiv odgovor i visoku stabilnost prilikom kočenja i vožnje uz najbolje moguće usporavanje čak i pri vožnji u krivini. Čim senzor dostavi određenu vrednost usporenja tokom kočenja, istovremena želja vozača za ubrzanjem se identifikuje kao nelogična, a leptirasti ventil se sprečava da se otvori. Kao rezultat toga, vozilo ostaje stabilno, a kočionu distancu je moguće smanjiti. Ako se dostigne definisana sila usporenja, automatski se uključuju svetla za opasnost.

BMW C 400 X i BMW C 400 GT sada dolaze sa velikim 6,5-inčnim TFT ekranom kao standard. Raznovrsnost informacija, kvaliteta prikaza i, na kraju, user-friendly interfejs su neprevaziđeni. U kombinaciji sa aplikacijom BMW Motorrad Connected, ekran je povezan sa multikontrolerom na levom upravljačkom sklopu i može se brzo, sigurno i praktično koristiti. Kao deo opcije Connectivity Pro, BMW C 400 GT se takođe može opremiti velikim 10,25-inčnim ekranom.

Udobno telefoniranje, slušanje muzike i navigacija tokom vožnje su takođe mogući. Ako se, na primer, pametan telefon i kaciga povežu sa BMW Motorrad komunikacionim sistemom putem Bluetooth konekcije, reprodukciji medija i telefonskim funkcijama se može lako pristupiti koristeći TFT ekran. Ove funkcije se mogu koristiti bez instalacije aplikacije. Ako postoji aktivna Bluetooth veza sa standardnim pametnim telefonom, vozač može uživati u slušanju muzike tokom vožnje i puniti pametan telefon u aktivno hlađenom prostoru za skladištenje. Pored toga, besplatna aplikacija BMW Motorrad Connected nudi praktičnu navigaciju direktno putem TFT ekrana.

Ova osnovna navigacija je posebno privlačna za vozače koji žele udobno da se snađu u svakodnevnom saobraćaju ili kratkim putovanjima bez dodatne opreme. Priprema za navigaciju sa držačem za BMW Motorrad Connected Ride Navigator ili BMW Motorrad Connected Ride Cradle sada je takođe dostupna kao fabrički ugrađena oprema (ne u kombinaciji sa 10,25-inčnim ekranom).

BMW C 400 X i BMW C 400 GT sada imaju više prostora za skladištenje ispod sedišta, omogućavajući smeštanje još više prtljaga. Sa BMW C 400 X, skladišni volumen je povećan za 3 litra, dok je sa BMW C 400 GT, uključujući prednje džepove, povećan za čak 12 litara. BMW C 400 GT sada dolazi sa ručno podesivim vetrobranom kao standard i može se fabrički opremiti nosačem za prtljag kao deo opcione opreme.

Sa 43,5 l skladišnog prostora, novi gornji kofer ne samo da nudi 13,5 l više volumena nego pre, već takođe omogućava nosivost od 10 kg umesto prethodnih 5 kg. Takođe ima elektrifikaciju u obliku unutrašnjeg osvetljenja i USB priključka za punjenje. Naslon za leđa i obojeni bočni paneli su takođe dostupni kao opcije za novi gornji kofer koji se fiksira na vozilo putem nosača za prtljag sa otklonom vibracija. Novi originalni BMW Motorrad dodaci, kao što su zaštitnici tela i zaštita ruku, zaokružuju ponudu.

Pored osnovne verzije Blackstorm metallic sa crnim/sivim sedištem, crnim točkovima i kočionim čeljustima napred, BMW C 400 X, opremljen novim i dinamičnije dizajniranim prednjim delom, takođe je dostupan u novom modelu "Rugged".

U ovoj verziji, BMW C 400 X ima mat karoseriju Kalamata metallic i istovremeno izgleda uzbudljivo i dinamično. Crveni točkovi, trake i gume sa off-road dizajnom se sreću sa zlatnim kočionim čeljustima napred. Jako zatamnjeni vetrobran, crveno-crno sedište, umeci od nerđajućeg čelika i zaštita ruku dostupna kao opcija zaokružuju robusni izgled. Umeci na podu, kao i anodizovana težišta upravljača, dostupni su kao originalni BMW Motorrad dodaci za BMW C 400 X i BMW C 400 GT.

Pristupačnost tla BMW C 400 GT je optimizovana kako bi se obezbedila još veća udobnost i poboljšana ergonomija. Pored osnovne verzije Blackstorm metallic sa crnim sedištem, crnim točkovima i crnim kočionim čeljustima napred, BMW C 400 GT je takođe dostupan u novom modelu "Exclusive".

U ovoj varijanti, BMW C 400 GT u boji karoserije Diamondwhite metallic izgleda odlučno elegantno i ekskluzivno. Zlatni točkovi, trake i crna klupa sa izvezenim emblemom u boji oboda dopunjuju zlatne kočione čeljusti napred i blago zatamnjeni vetrobran. Osvetljenje poda sa projektorom BMW logotipa i umetci od nerđajućeg čelika za pod zaokružuju obim ove opcione opreme.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group