Svako ko je uživao prethodnih nekoliko godina u klasičnim primerima različitih modela, verovatno sa nestrpljenjem očekuje nekoliko novih serija različitih proizvođača svake nedelje...
Kako bi razrešili pitanja koja se tiču mega-premijera, specijalno smo izabrali brend sa četiri prstena iz Inglštada, koji je daleko poznatiji kao Audi. Za početak moramo naglasiti nekoliko stvari. Prva od njih jeste da, sve modele koje ovaj proizvođač izbacuje prati sistem pogona na sva četiri točka i tako je u nekoliko poslednjih decenija. Kada bismo se prisećali svih njih mogli bismo da organizujemo veoma interesantan kviz, a masovna proizvodnja ovakvih linija postala je karakteristična za kompaniju Audi pre svih.
Postojalo je vreme kada su postavke linija kompanije Audi bile veoma ograničene i sveprisutne, dok se između njih nalazi i Osamdesetica, koja predstavlja direktnog prethodnika Audi A4 modela. Serija je kreirana od 1966. do 1996. godine i tokom četiri generacije premijum kompakt automobila predstavljala je jednu od najdužih ovog proizvođača, a milioni njenih primeraka sišlo je sa pokretne trake. Nekada, ukoliko kupac poželi besprekornu verziju Audi 80 autiomobila, značilo je plaćanje od nekoliko hiljada do nekoliko desetina hiljada maraka za kvatro verziju, koja je duboko ukorenjena u motosportu.
Međutim, verovatno nećete biti u mogućnosti da kupite jedan moćniji model sa više snage od većine modernih superautomobila, uključujući i McLaren 720S. Ukoliko su prateće informacije sledećeg snimka tačne, onda Audi 80 na njemu poseduje 930 ks, koje dolaze iz visokomodifikovanog VR6 turbo motora. Ono što ga čini još impresivnijim jeste činjenica da pored velikog interkulera, vidljivog ispod prednje maske hladnjaka i prednjeg branika, možemo dobro osmotriti izduvne grane na zadnjoj strani automobila, kao i njegove višekrake OZ aluminijumske felne, dok ništa drugo sem toga ne odaje o kakvoj je ovde zveri zapravo reč.
Snimljen tokom Race 1000 događaja održanog u Nemačkoj, automobil je uspeo da prevali 400 metara za nešto manje od 17 sekundi, dostižući maksimalnu brzinu od 290 km/h.
N.Đ.