NOVITEC N-LARGO je naziv za spektakularnu verziju sa proširenim karoserijskim setom za Ferrari 296 GTB, koju je predstavio NOVITEC, vodeći svetski specijalista za unapređenje sportskih automobila iz Maranela...
NOVITEC paket karoserijskih unapređenja, koji je osmislio dizajner Vitorio Strosek, kombinuje upadljiv stil i aerodinamičku efikasnost. Ove komponente izrađene su od lakog, ali izuzetno čvrstog karbona. N-LARGO blatobrani dodaju šest centimetara širine na prednjoj strani automobila i čak 12 centimetara na zadnjoj osovini.
Visokotehnološki točkovi razvijeni su u saradnji sa američkim specijalistom Vossen. Ovi prilagođeni točkovi NOVITEC NF11 NL postavljeni su u kombinaciji od 21 inča napred i 22 inča pozadi, naglašavajući klinasti oblik sportskog automobila. Ostale dinamične karakteristike uključuju spušteno oslanjanje i NOVITEC-ovo povećanje performansi na 638 kW / 868 KS.
Na zahtev kupaca, NOVITEC takođe nudi mogućnost personalizacije enterijera u skladu sa ličnim željama vlasnika.
Sa impresivnih 208 centimetara širine, NOVITEC N-LARGO nadmašuje standardni Ferrari 296 GTB za 12 centimetara na zadnjoj osovini. Novi bočni paneli, uz precizno izrađene unutrašnje blatobrane, obezbeđuju prostor za točkove NOVITEC NF11 NL, izrađene korišćenjem najnovijih tehnologija kovanja i CNC mašina. Široka karoserija omogućava ugradnju točkova veličine 12.5Jx22 sa gumama visokih performansi dimenzija 335/25 ZR 22.
Na prednjoj strani, N-LARGO blatobrani proširuju vozilo za dodatnih šest centimetara, čime se naglašava oblik sportskog automobila. Ispod novih lukova blatobrana nalaze se točkovi veličine 9.5Jx21 sa gumama dimenzija 255/30 ZR 21.
Novi prednji i zadnji blatobrani nisu dizajnirani samo radi izgleda, već i radi poboljšanja performansi. Na vrhu prednjih blatobrana nalaze se integrisani otvori za ventilaciju, koji pomažu u brzom oslobađanju toplog vazduha iz kočionih komora. Zadnji blatobrani imaju veće otvore za hlađenje motora i kočnica. NOVITEC pragovi obezbeđuju gladak protok vazduha između šire prednje i zadnje osovine.
Prednji deo automobila krasi N-LARGO prednji spojler od karbona, koji doprinosi stabilnosti pri velikim brzinama. Pored toga, tu je i prilagođeni poklopac prtljažnika sa integrisanim ventilacionim kanalima za dodatni pritisak na prednju osovinu.
Na zadnjem delu, NOVITEC je dodao difuzor i N-LARGO zadnje krilo od karbona, a kupci mogu izabrati između eksponiranog karbona za proizvodno zadnje krilo ili NOVITEC ducktail spojlera umesto N-LARGO krila. Karbonski poklopci motora doprinose trkačkom izgledu.
Za povećanje dinamike, NOVITEC spušta visinu vožnje za 35 milimetara pomoću specijalnih sportskih opruga. Hidraulični sistem za podizanje prednje osovine omogućava lakše savladavanje prepreka kao što su rampe ili ležeći policajci, podižući prednju osovinu za 40 milimetara na pritisak dugmeta.
NOVITEC visokoefikasni izduvni sistem, sa turbo ulazima visokog protoka i katalizatorima od 100 ćelija, poboljšava razmenu gasova u motoru, čime se snaga automobila povećava za 38 KS, na ukupno 638 kW / 868 KS.
NOVITEC izduvni sistem je dostupan u verzijama od nerđajućeg čelika ili izuzetno laganog INCONEL, materijala koji se koristi u Formuli 1. Svi izduvni sistemi omogućavaju prilagodljiv zvuk, koji se može kontrolisati iz kokpita.
Kupci N-LARGO verzije imaju mogućnost da personalizuju unutrašnjost automobila do najsitnijih detalja, u bilo kojoj boji i dizajnu, po sopstvenom ukusu. Ovaj moćni automobil biće proizveden u ograničenoj seriji od samo 15 vozila.