Dizajneri iz kompanije Hamann menjaju iz korena ustaljeno mišljenje o Range Rover modelima, kao dosadnom četvrtastom izboru terenca, idealnog za blato i lov.
Izgleda da su uveliko prošli dani kada smo smatrali Range Rover kao izbor sredovečne gospode koja traže pouzdano kockasto vozilo za nedeljni lov. Da se takav stav promeni doprinela je i kompanija Range Rover novim serijama modela, poput Evoque, ali i dizajnerske kuće, pre svih, Hamann koja potpuno originalnim rešenjima dopunjuje sve što nedostaje standardnim modelima.
Uz karoserijski kit iz Hamann-a, Range Rover Evoque deluje prilično zastrašujuće na drumu. Komplet namenjen izmeni detalja na karoseriji stvara utisak dodatne širine vozila, a omogućen je za verzije od troje ili petoro vrata. Novi tip dvodelne prednje maske i branika, stranice, kao i zadnji branik, proširuju karoseriju za 70 milimetara u prednjem delu i 80 milimetara u zadnjem. Centralni deo zadnje maske uz otvore za izduvni sistem inspiraciju nalaze u avionskom dizajnu. Aluminijumske felne od 22 inča ponuđene su u nekoliko verzija: Race, Unique Forged, kao i serija EVO light u nekoliko boja, namenjena proslavi jubilarne godišnjice nastanka modela Evoque. Ceo automobil je nakon prepravki mnogo niži, za čak 30 milimetara je bliža površina puta.
Uz elemente namenjene promenama karoserije, Hamann u ponudi ima specijalne dodatke i elektronska podešavanja za unapređenje snage motora kod benzinskih i dizel modela.
Unutrašnjost malog SUV-a obogaćena je širokom ponudom dodataka poput savršeno šivene kože za ceo enterijer ili posebno dizajniranih podnih obloga po želji kupaca. U prošlosti smo navikli da Hamann svoju pažnju usmerava na modele BMW-a, ali u ovom slučaju, projekat Range Rover Evoque je takođe dobio temeljnu obradu u svim segmentima.
N.S.