Tjuning kuća Mansory predstavlja luksuznu nemačku firmu koja se bavi modifikacijom automobila...
Pored luksuznih modela, oni takođe rade na superautomobilima, terencima i motociklima. Kompanija je osnovana 1989. godine, od strane Kouroša Monsorja. Njegova minhenska radionica fokusira se na modifikaciju britanskih brendova kao što su Rolls-Royce i italijanskih kompanija kao što je Ferrari. Početkom ovog milenijuma, ovaj tjuner je prerastao svoje mesto poslovanja i premestio na novu lokaciju u Fičhtelgebirgeu. Kompanija trenutno operiše iz radionice smeštene u gradu Brandu.
Mansory radi na vozilima različitih proizvođača, uključujući Aston Martin, Audi, BMW, Bentley, Bugatti, Ferrari, Mercedes-Benz, Lamborghini, Rolls-Royce, Maserati, Porsche, Lotus i Range Rover. Novembra meseca 2007. godine, nemački tjuner otkupio je odeljenje Rinspeed AG kompanije Porsche, koje se takođe bavilo isključivo modifikacijom modela ovog brenda.
Kako bi dokazali svoju maksimalnu posvećenost i stručnost u svom polju, inžinjeri kompanije Mansory odlučili su se za veoma težak projekat. Zapravo, gotovo nemoguć, jer je, kao što nam je svima poznato, veoma teško poboljšati superautomobil koji je toliko blizu perfekcije kao Ferrari 488 GTB. Tjuneri kao što je Mansory ipak smatraju da ova granica može biti pomerena dalje.
Kreiran od strane brenda Creative Bespoke iz Skotsdejla u Arizoni, paket 4XX Sircasua kompanije Mansory namenjen modelu 488, sija u svom punom karbonskom sjaju. Celokupan komplet dodataka postavljen je na četiri Tec. 24 Forgiato aluminijumska točka, čiji krakovi teže ka uklapanju sa karoserijom i oko sebe poseduju Pirelli P Zero gume koje ih čvrsto drže na drumu.
Finalni proizvod je po prvi put predstavljen na SEMA sajmu automobila i definitivno je sve osim male mace, ali ko je to ikada mogao da kaže i za fabrički model Ferrari 488? Kada razmišljamo o tome da li su ovi zahvati zapravo poboljšanje Maranelovog dizajna, moramo imati na umu da je to potpuno subjektivno sa svake tačke gledišta.
N.Đ.