Juče ja zvanično predstavljen novi VW CC za srpsko tržište u salonu Autokomerc Komision.
Pored zategnutih bora ovaj model se odlikuje i tehničkim nadogradnjama. Tu su nove svetlosne grupe napred i pozadi, hromirana maska hladnjaka, novi zadnji, i prednji branik sa novim dizajnom maglenki i sa hromiranim detaljima. Bi-Xenon svetla su sada standard, uz svetla za skretanje, kao i LED zadnja svetla.
CC je dug 4,8m, visok 1,41m, a širok je 1.82m. Međuosovinsko rastojanje je 2.7m.
Unutra, CC nije doživeo velike promene po pitanju izgleda. Tu je centralni kolor displej osetljiv na dodir, koji je standard, automatski klima uređaj i jedinstveni trim. Sedišta su veoma udobna i drže vozača na svom mestu. Na zadnjoj klupi ima dovoljno mesta za noge putnika, ali ako se pozadi nadju osobe više od 195cm glava će im udaradi u krov.
Na kraju kada se svi utisci saberu, novi CC je prava limuzina za uzivanje, sve je na svom mestu. Prosto nemamo neke preterane zamerke osim toga da je VW mogao još više unaprediti enterijer ovog modela, jer je isti kao kod prethodnom modelu.
Početna cena za osnovni model je oko 34000 €
Motori:
Motor | Snaga | Obrtni momenat | Maksimalna brzina | Ubrzanje od 0 do 100 | Kombinovana potrošnja | ||
1,8TSI |
160ks | 250Nm | 222km/h | 8,5sek | 7,1 L/100km | ||
1,8TSI DSG |
160ks | 250Nm | 222km/h | 8,5sek | 7,2 L/100km | ||
2.0TSI DSG |
211ks | 280Nm | 240km/h | 7,6sek | 7,8 L/100km | ||
2.0TDI |
140ks | 320Nm | 213km/h | 9,8sek | 4,7 L/100km | ||
2.0TDI DSG |
140ks | 320Nm | 213km/h | 9.8sek | 5,3 L/100km | ||
2.0TDI |
170ks | 350Nm | 227km/h | 8,6sek | 4,9 L/100km | ||
2.0TDI DSG |
170ks | 350Nm | 220km/h | 8,6ksek | 5,5 L/100km | ||
2.0TDI DSG |
170ks | 350Nm | 220km/h | 8,5sek | 5,9 L/100km |