Podsetimo se jednog od najboljih Megane modela svih vremena

Više slika

Više slika

Od svih proizvođača automobila koji se takmiče u različitim formama motosporta, Renault definitivno poseduje jedan od najrobusnijih fabričkih trkačkih programa.

Međutim, poslednja takmičarska mašina ovog brenda nije kreirana u kući. Ona je delo brenda Prodrive – jednog od najprominentnijih nezavisnih konstruktora trkačkih automobila u sturci. Kada je Subaru poželeo reli tim obratio se brendu Prodrive. Honda F1 tim, sada u vlasništvu kompanije Mercedes, inicijalno je bio vođen Prodrive timom. Ferrari 550 GTS? Prodrive. Ekstenzivni trkački GT  program kompanije Aston Martin? O, da, Prodrive.

Kada je BMW poželeo da vrati Mini reliju, on je uposlio, možete pretpostaviti, Prodrive kako bi kreirali njihov automobil. Bavarski proizvođač autmobila je naglo završio svoj projekat i nedavno je kompanija Prodrive ponovo bila upošljena kako bi prilagodila njihov model Global Rallycross šampionatu. Sada se konsultantske uloge britanske kuće ponovo su se vratili relikros sceni sa vozilom koje vidite u galeriji. Samo što je ovoga puta reč o mnogo većem nivou i projekat je zahtevao vozač, a ne francuska kompanija.

Ovaj vozač se zove Žulijen Kričerit, bivši šampion u skijanju koji se prošle decenije okrenuo terenskim motosportovima. Možda neki od vas znaju za čuveni kolut unazad koji je Francuz izveo sa modelom Mini Countryman specijalno prilagođenom za reli, ali je on takođe osvojio i FIA Cross Country svetski šampionat u reliju i kompletirao više puta trku u Dakaru.

Francuz je u svoje vreme imao veoma oštru konkurenciju u takmičenju, jer je Audi uvećao svoje prisustvo sa Matijasom Eklstonom u timu, dok će Piter Solzberg bio veoma oran da ponovo osvoji krunu šampionata, ali, pre svega, tada je tu bio i sverastući broj izazivača koji samo čekaju da im poremete sve planove.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group