Od svih proizvođača automobila koji se takmiče u različitim formama motosporta, Renault definitivno poseduje jedan od najrobusnijih fabričkih trkačkih programa.
Međutim, poslednja takmičarska mašina ovog brenda nije kreirana u kući. Ona je delo brenda Prodrive – jednog od najprominentnijih nezavisnih konstruktora trkačkih automobila u sturci. Kada je Subaru poželeo reli tim obratio se brendu Prodrive. Honda F1 tim, sada u vlasništvu kompanije Mercedes, inicijalno je bio vođen Prodrive timom. Ferrari 550 GTS? Prodrive. Ekstenzivni trkački GT program kompanije Aston Martin? O, da, Prodrive.
Kada je BMW poželeo da vrati Mini reliju, on je uposlio, možete pretpostaviti, Prodrive kako bi kreirali njihov automobil. Bavarski proizvođač autmobila je naglo završio svoj projekat i nedavno je kompanija Prodrive ponovo bila upošljena kako bi prilagodila njihov model Global Rallycross šampionatu. Sada se konsultantske uloge britanske kuće ponovo su se vratili relikros sceni sa vozilom koje vidite u galeriji. Samo što je ovoga puta reč o mnogo većem nivou i projekat je zahtevao vozač, a ne francuska kompanija.