Francuska komapnija Peugeot je odlučila da zameni svoj reli automobil 207 sa modelom 208, koji će ih sada predstavljatu u IRC šampionatu.
Njihov najnoviji predstavnik 208 R5, imao je premijeru na sajmu automobila u Parizu. Zbog novih FIA-nih pravila koja su uvedena da bi se smanjili troškovi, 208 R5 je dosta drugačiji u odnosu na svog prethodnika.
Prema novim R5 pravilima, vozila mogu da sadrže delove S2000 klase kao što su pogon na svim točkovima bez centralnog diferencijala, sekvencijalni petostepeni menjač, šire gume, bolju aerodinamiku i minimalnu težinu od 1,200kg.
Glavna promena je 1.6 litarski agregat koji je zamenio stari 2.0-litarski. U pitanju je potpuno novi THP agregat koji je već testiran u RCZ Racing Cup modelu.
Bertrand Vallat, koji je bio zadužen za 207 S2000 model, postao je lider projekta 208 R5 i kaže da novi turbo agregat, koji se nalazi u 208 R5 modelu ima snagu od 280 konja.
FIA regulacija takođe određuje da cena R5 klase ne sme biti veća od 180,000 Evra.
Ovaj model koji će se proizvoditi u Peugeot Sport fabrici u Veliziy-u, počeće da se testira krajem godine i biće dostupan za kupce u drugoj polovini 2013. godine.