Na određenim tržištima poznat kao Prado, ovaj terenac prodaje se u Evropi kao Land Cruiser i poznat je na našem tržištu još od 2009. godine...
Kompanija Toyota predstavila je nekoliko novih poboljšanja, a to je učinila dan pred predstavljanje ovog molela na frankfurtškom sajmu automobila.
Iako je nova serija veoma blisko bazirana na trenutnom modelu, malo manji broj Land Cruiser jedinica iz postavke dobio je enterijerne, eksterijerne i motorne promene kako bi održala relevantnu prodaju u preko 190 zemalja širom sveta, sa deset ili više Evropskih zemalja koje su vodeće u ovom segmentu.
Zahvati koji su načinjeni na ramovima prozora i karoseriji, uključuju novu haubu, amortizere, masku hladnjaka, farove, štopaljke, točkove i prednji branik. Promene nisu preterano istaknute na estetskom planu, ali su posebno dizajnirane kako bi vozačima pomogle da odrede poziciju svog vozila kao prilikom manevrisanja velikim modelima, dok se poboljšanja takođe ističu i u pogonskog sklopu, njegovom hlađenju i dodatnih nekoliko inča koji su dobijeni tokom čitavog procesa šasijskog usavršavanja.
Enterijerni zahvati doveli su do redizajnirane kontrolne table, njenih instrumenata i centralne konzole. Tu se još nalazi i novi osmoinčni ekran informativno zabavnog sistema, postavljenog malo niže kako bi omogućio bolju preglednost i ne bi ometao pogled ispred automobila, ali i novi finiši na kontrolnim površinama takođe.
Evropske mušterije će biti u mogućnosti da izaberu između tri i pet stilova karoserije i deset eksterijernih boja, tri enterijerne kombinacije i nekoliko motornih opcija. Turbodizel motor zapremine 2,8 litara sa četiri cilindra dolazi matiran sa šestostepenim automatskim ili manualnim menjačem, stvarajući 177 ks i 450 Nm obrtnog momenta. U ponudi će biti i benzinska jedinica zapremine 2,7 litara uparena sa petostepenim menjačem, dobra za 161 ks i 245 Nm obrtnog momenta, zajedno sa četvorolitarskim agregatom i šestostepenom tranmisijom koji nam donose 249 ks i 380 Nm obrtnog momenta.
N.Đ.
Izvor: Cascoops