Postoji nekoliko razloga zbog kojih automobili postaju klasici, pojedini su retki, neki su brzi, dok su određeni predstavljali tehnološki vrhunac svog vremena...
Renault 4 zapravo ne spada ni u jednu od pomenutih grupa, ali je ipak predstavljao veoma veliki uspeh za francuskog proizvođača i ustoličio se kao cenjen i voljen četvorotočkaš širom sveta. Zbog svega toga, upravo se legendarna Cipelica našla na U.K. Bull Market top deset listi najpoželjnijih klasičnih modela za ovu godinu.
Renault je kreirao neverovatnih osam miliona četvorki tokom dugog životnog ciklusa ove linije, nastalih kao odgovor na filozofiju tadašnjeg izvršnog direktora kompanije, Pijera Drajfusa, koji je konstantno naglašavao kako bi automobili trebalo da budu kao plavi teksas auto-moto sveta: voljeni i sveprisutani.
Automobil je zaista dobro prihvaćen na brojnim internacionalnim tržištima, a čak je učestvovao i u nekoliko trkačkih događaja zahvaljujući Pariz-Dakar reliju. Uprkos tome što je motor ovih modela razvijao svega trideset konja, oni su bili veoma zabavni za vožnju.
"Obožavam da vozim ovo", izjavio je Kečpol, voditelj zvaničnog Hagerty kanala. "Da budem iskren, nikada nisam razumeo Citroen 2CV ludilo, ali Renault 4 jednostavno obožavam. Ovo je model koji volim najviše od svih francuskih automobila".