Veteran BMW dizajna prelazi u francuski Citroen

Više slika

Više slika

Tokom poslednjih nekoliko godina u autoindustriji došlo je do masovnih i neočekivanih migracija talenata nemačkih brendova u korejske, tako da je Hyundai-Kia grupacija dobila obilje svežeg dizajna i inžinjerskog genija...

Međutim, Pjer Lekler se neće udaljiti sa matičnog kontinenta, tačnije, direktor dizajna bavarskog brenda odlazi u Francusku. 46. godina star belgijski dizajner, defukovan je u Kaliforniji i proveo je više od jedne decenije u kompaniji BMW, ostavljajući svoj potpis iza modela M Performance divizije. Iskusni direktor dizajna prelazi u kineski Great Wall Motors tokom 2013. godine i u kompaniju Kia prethodne, ali je ipak izabran od strane PSA grupacije kao direktor dizajna Citroen divizije.

U svojim novim okvirima, Pjer Lekler će odgovarati isključivo šefu dizajna PSA grupacije, Žanu-Pjeru Plueu, dok svoju funkciju preuzima od Aleksandra Malvala, koji nastavlja dalji rad kao spoljni saradnik u još nedefinisanim kapacitetima.

„Ja sam veoma ponosan na činjenicu da nam se Pjer Lekler pridružuje, sa svojom jakom reputacijom u globalnoj autoindustriji“, izjavio je Ploue. „Potpuno sam ubeđen da će njegov dolazak uneti sav talenat koji poseduje u Citroen, zajedno sa internacionalnim iskustvom u dizajnerskim pravcima PSA grupacije.“

Pjer Lekler sa sobom donosi zavidno iskustvo, stečeno značajnim ulogama u dizajniranju Mini Countryman modela, druge generacije BMW X5 modela i prve generacije X6 automobila koji su usledeli. On je takođe bio glavni dizajner iza koncepta Ford Ka automobila, tokom istovremenog rada u Ghia i Zagato brendovima.

„Ja bih želeo da se zahvalim Aleksandreu Malvalu, za njegov udeo u obnavljanju Citroën Styling dizajna i visokom nivou naših pregovora. Želim mu sve najbolje u ostatku njegove karijere“, zaključio je direktor Citroen kompanije, Linda Džekson. „Sa imenovanjem Pjera Leklera u ulozi direktora dizajna našeg brenda, ja sam potpuno uverena da će nove mogućnosti startovati svež ciklus kreativnosti i ponuditi novim modelima jak dizajn čiji se fokus bazira na komforu, kao ključnoj stavci našeg brenda.“

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group