Nikada do sada nismo imali priliku da vidimo 19 modela kompanije Koenigsegg na jednom mestu, u isto vreme ili bilo kom trenutnku...
Ovo nismo mogli da vidimo čak ni u fabrici švedskog brenda. Događaj kakav se pamti predstavlja unikatnu priliku koja nije prošla nezapaženo od strane bilo koga, a posebno osnivača i generalnog direktora kompanije Kristijana Koenigsega.
"Ovo je apsolutno neverovatno i pomalo ponizno, moram priznati", izjavio je. "Na jednom mestu možemo videti neverovatnu istoriju kompanije Koenigsegg, gotovo svaku generaciju automobila koji smo ikada kreirali. A, ljudi ih prosto obožavaju. Ovo je gotovo uvek savršen način da se podsetimo progresa koji smo napravili, prijatelja koje smo stekli, jer su naše mušterije postali pravi prijatelji tokom procesa izgradnje njihovih modela i predivno je videti kako ova veza raste i učvršćuje se, dok su to takođe i ljudi koji su nam pomogli da budemo ovde gde jesmo."
Nema potrebe da naglašavamo kako je ovaj događaj privukao veliki broj ljudi, deca su stajala zadivljena prilikom prolaska modela jednog za drugim. Porodica vlasnika Koenigsegg automobila osvežila se u Hotelu Kramer i mnogi od njih su uživali u pažnji okupljene mase i svih ljudi koji su opijali svoja čula u pogledu na predstavljene modele.
Mušterije kompanije Koenigsegg su bile više nego orne da pokažu svima svoju okupljenu flotu, a deluje da, osim što vole da bace pogled na tuđi automobil svog omiljenog brenda, njihova sreća postaje još veća kada je više njih na jednom mestu.
Možete veoma lako primetiti mnogobrojne ljude sa kamerama i fotoaparatima, dok vezano za činjenicu da je lov na popularne automobile postao neverovatan fenomen u internet ere, moramo priznati da je pokrivenost ovog događaja gotovo studijski savršena i flota je od početka do kraja ispraćena posvećenom grupom ljubitelja švedskog proizvođača.
Veliki broj kupaca kompanije Koenigsegg aktivan je na društvenim mrežama i nekoliko lovaca na automobile poseduje polu-regularan kontakt sa njima, tako da im je ruta putovanja bila potpuno poznata. Ostali ljubitelji ovih modela oslanjaju se na detektivski posao kako bi zaključili gde treba da se nalaze u određenom momentu i gde će se konvoj uputiti kasnije.
N.Đ.