Kompanije kao što su Koenigsegg, Spyker i Rimac ostvaruju izvanredan profit na tržištima na kojima postoji velika potražnja za besprekornim superautomobilima koji se ističu iz čopora...
Amerika predstavlja najveće tržište na svetu po potražnji vozila sa visokim performansama, a iako su tamo relativno novi, ova tri mala proizvođača, od kojih je jedan u našem komšiluku, smatraju se za neke od najvažnijih.
Direktor prodaje kompanije Koenigsegg Tarik Ali, izjavio je da kupci na švedskom podneblju poseduju dovoljno novca kako ne bi morali da razmišljaju o izboru između jajeta ili kokoške, odnosno oni će kupiti sve, bilo da je to Rimac ili Spyker ili oba modela. Direktor Spyker brenda Viktor Miler, potvrdio je Alijeve izjave, otkrivajući da ponekada deluje veoma lako pronaći mušterije.
„Tipična mušterija naše kompanjije predstavlja osobu koja je onda kada je bila mlada sebi priuštila Porsche 911, ali onda kada je malo zašla u godine odabrala je Ferrari, Bentley ili Aston Martin. Onda se preselila u predgrađe i videla da svako poseduje Ferrari 488, što je veoma čest slučaj. Sledeći korak predstavlja izbor nečega unikatnog iz butik brenda kao što je Spyker".