Službena premijera nove generacije modela A4 će se održati na frankfurtskom auto salonu ove jeseni, a prve fabričke podatke i fotografije možemo očekivati i ranije. Kako se bliže ti dani sve je više saznanja o ovom popularnom automobilu...
Nedugo nakon limuzine, čija prodaja kreće do kraja ove godine, kupcima će biti ponuđena i karavanska Avant verzija, a zatim i verzije modela A6, odnosno Coupe, Cabriolet i Sportback.
Kada je reč o dizajnu novi A4 će zadržati osnovne linije i proporcije svog prethodnika pa će se raditi o tzv. evoluciji linija prethodnika, ali sa mnogim novim i modernijim detaljima, poput svetala i sl.
Novi A4 više neće biti najmanja limuzina u Audijevoj ponudi sa obzirom da je ta uloga sada poverena limuzinskoj verziji manjeg A3. Da bi se ta dva automobila dodatno razlikovala novi A4 bi trebao da dobije veće dimenzije, ali će od svog prethodnika biti lakši za barem stotinjak kilograma, ako ne i više.
Veliki korak napred se očekuje i kod voznih sposobnosti ovog automobila čemu će pridoneti unapređeno vešanje, upravljački i kočioni ssistemi i naravno motorizacija. To su TDI i TFSI motorima, a kupci će moći da izabru i e-tron hibridne modele koji će imati i određenu električnu autonomiju dovoljnu za kraća putovanja.
• 1.4 TFSI COD (cylinder on demand), 125 KS, 6-stepeni manuelni;
• 1.4 TFSI, 150 KS, 6-sstepeni ručni / 9-stepeni S tronic;
• 1.4 TFSI COD, 180 KS, 6-stepeni ručni / 9-stepeni S tronic;
• 2.0 TFSI, 225 KS, 6-stepeni ručni menjač;
• 2.0 TFSI quattro, 245 KS, 9-stepeni S tronic;
• 2.0 TFSI quattro hybrid, 225 KS + 35 KS, 9-stepeni S tronic;
• 3.0 TFSI quattro, 272 KS, 9-stepeni S tronic;
• 1.6 TDI, 120 KS, 6-stepeni ručni menjač;
• 2.0 TDI, 125 KS, 150 KS, 177 KS, 6-stepeni ručni / 9-stepeni S tronic;
• 2.0 TDI quattro, 177 KS, 190 KS, 6-stepeni ručni / 9-stepeni S tronic;
• 2.0 TDI, 220 KS, 6-stepeni ručni menjač;
• 3.0 TDI quattro, 218 KS, 260 KS, 9-stepenii S tronic;
• 2.0 TDI e-tron, 190 HP + 136 HP (dva električna motora), 9-stepeni S tronic.