Uprkos tome što električni automobili preuzimaju primat i predstavljaju veliku pretnju za sve ljubitelje pravih automobila...
Međutim, brojni novi koncepti koji nastaju, brzina kojom se razvijaju i ono što sa sobom donose čini ih veoma uzbudljivim, posebno zbog toga što možda baš neki od njih može postati izvanredan odgovor za klasične jedinice sa unutrašnjim sagorevanjem. Pravi primer ovoga jeste McMurtry Spéirling model, prvi put predstavljen na Goodwood Festival of Speed događaju. Koncept koji se krije iza ovog automobila zasniva se na jednoj osobi koja može ići brzo koliko god je to moguće sa električnim pogonom.
Sa druge strane, ova mašina nikada nije predstavljena pokraj čoveka, dok on čak i u poređenju sa skromnom visinom voditelja Top Gear emisije izgleda potpuo sićušno. Mali automobili su uglavnom veoma lagani, što ih čini idealnim za trkačke staze, ali električne varijante skromnih proporcija nemaju previše mesta za svoja baterijska pakovanja. Sa tim na umu, McMurtry brend nije koristio platforme i skejtove drugih proizvođača elektrinih vozila i umesto toga je razradio specijalnu arhitekturu za svoju malu džepnu raketu.
Kako bi uštedeli prostor, inžinjeri ove kompanije ostavili su mesto za vozača, motore i bezbednosnu ćeliju, dok je ostatak ispunjen baterijama, kako je naveo Dejvid Turton, inžinjer mehaničkog dizajna, koji je stigao u McMurtry direktno iz Formula 1 sveta. Sa baterijama postavljenim svuda unaokolo, ovaj mališan poseduje 60 kWh kapaciteta, što je ugrubo isto koliko donosi i VW ID.3 serija srednjeg opsega.
Prelazni opseg ovog malog automobila još uvek nije otkriven, ali kako bi osigurali da njegova električna snaga deluje što snažnije, ljudi kompanije McMurtry fokusirali su se na njegovu silu potiska. Istovremeno ostavljajući akcenat na praktičnosti potpuno trkačkih jedinica današnjice, velika krila takođe stvaraju dosta otpora, što bez sumnje dodatno utiče i na prelazni opseg.