Ferrari FF je bio prvi model iz ove kompanije koji se masovno proizvodio, a imao pogon na sve točkove...
Kako bi ovaj model bio značajan i sa dizajnerskog aspekta, Ferrari je uposli čak tri dizajnerske kuće da rade na izgledu novog modela. Naravno, pošto se na konačnom modelu nalazi potpis Pininfarine, jasno je ko je pobedio na konkursu, ali da li ste znali da prototipi druga dva dizajnera postoje i dalje?
Kada se razvija novi automobil, kompanije obično razvijaju dizajn uz pomoć svojih dizajn odeljenja, ili nezavisnog savetnia. Poslednja opcija je uobičajena kod kompanija koje imaju manji broj izrađenih primeraka, pošto saradnja sa poznatim studio dodaje na vrednosti automobila, pa samim tim i cene.
Obično kompanija objašnjava studiu osnovnu ideju i ukoliko uspeju da se dogovore, to jest dizajneri razviju model koji se dopada kompaniji, onda se dalji razvoj modela odvija kroz zajedničku saradnju.
KAo što možete da vidite na fotografijama, pored regularnog FF modela nalazi se automobil koji oblikom podseća na Ferrrari. U pitanju je Italdesign Giugiaro FF model, iz vremena kada su se dizajneri takmičili ko će biti izabran za spremanje ovog modela.
SA obzirom da se došlo do momenta razvijanja ovog modela u razmeri 1/1, pregovori su verovatno stigli do završnog dela, ali verovatno nikada nećemo saznati zašto je Ferrari odlučio da ne upotrebi ovaj dizajn, već da krene u saradnju sa Pininfarinom .
U poređenju sa FF modelom, ovaj prototip je viši, mada mislimo da je to povezano sa činjenicom da ovo nije pravi, funkcionalni automobil. Takođe, prototip dosta podseća na mdel 250 Breadvan.
Prema Corriere Della Serra, sajtu koji je doneo ove gotografije, prototip se nalazi u rukama privatnog kolekcionara. Ne zna se ime ovog gospodina, kao ni da li je ova inforamacija istinita. Ako pogledate pažljivo, na jednoj fotografiji se nalazi zadnji deo 408 4RM AWD prototipa, koji teško da je prodat.
O.R: