CUPRA je pomerala brojne granice sa CUPRA DarkRebel showcar modelom...
Ovaj automobil predstavlja strast prema dizajnu brenda koji postavlja pitanja o budućnosti kreiranja automobila. Eksterijer je čista provokacija, koja se u enterijeru dizajniranom da pojača emocije, eksponencijalno povećava.
Svetlost kao opipljiv materijal
Svetlost je jedan od najvažnijih aspekata enterijera CUPRA DarkRebel showcar koncepta, jer uslovljava dizajn i daje ličnost svakom njegovom delu. "Dizajnirali smo fluidnu i kontinuiranu površinu sličnu koži kako bismo stvorili savršeno platno za efekte osvetljenja, od projekcija na vratima do uronjenog ambijentalnog svetla i prozirnih delova nalik draguljima, brišući granice između fizičkog i virtuelnog sveta", objašnjava Frančeska Sangali, šefica odeljenja za boje i materijale i strategiju u CUPRA brendu.
Razvijena su tri originalna eksponencijalna okruženja koja predstavljaju suštinu CUPRA stvarnosti: Square, Cube i Infinite. Prihvatajući distinktivni način razmišljanja i digitalni DNK CUPRA brenda, CUPRA DarkRebel preoblikuje automobilsko iskustvo, besprekorno spajajući fizički i digitalni svet. Integracijom igračkog iskustva, korisnici ne samo da voze; oni su uključeni u stalnu, uronjenu vezu sa CUPRA plemenom. "Sve kontrole nalaze se na volanu i korisnici uz pomoć njih prilagođavaju čitav automobil: eksterijer, enterijer, osvetljenje, zvuk i ekskluzivne funkcije za svako iskustvo", kaže Hajme Sala, šef dizajna UX/UI u CUPRA brendu.
Povezano sa vozačem
Ponovo u enterijeru, centralna kičma se ističe kao ikoničan element. U CUPRA DarkRebel showcar konceptu, prelazi iz dizajnerskog elementa u funkcionalni deo koji uključuje mobilnost. "To je potpuno nov pristup, jer su Supersport sedišta fiksirana dok se centralna kičma, volan i pedale mogu pomerati kako bi se prilagodili vozaču", kaže David Džofre, šef dizajna enterijera u CUPRA brendu.
Fokus na autentičnost
Ovaj showcar pojačava CUPRA strategiju fokusa na autentičnost, koristeći parametrički dizajn i aditivnu proizvodnju. "Supersport sedišta imaju tapacirung napravljen po meri 3D pletenjem. Njihova boja se menja iz tamnoplave u sjajnu reflektujuću magentu i ljubičastu, u zavisnosti od vizuelne perspektive i ambijentalnog osvetljenja, ponovo koristeći svetlost kao opipljiv element", dodaje Sangali. Centralna kičma je napravljena od aluminijumsko-titanijumske legure, takođe koristeći 3D tehnologiju sa aditivnom proizvodnjom, podižući CUPRA dizajnersku privlačnost na viši nivo.
Holističko iskustvo
Dijalog između digitalnog i fizičkog je jedan od vrhunaca u evoluciji CUPRA brenda u upotrebi materijala. "Po prvi put koristili smo kristalno čist transparentni materijal na nekim delovima kao što su Supersport sedišta ili menjač, sa bakarnim umecima, što je prepoznatljiva boja brenda" objašnjava šef odeljenja za boje i materijale u CUPRA kompaniji. Ponovo, svetlost je ključni element u ovoj tranziciji. "Kreiravši tri eksponencijalna okruženja, boje se menjaju, čineći da materijali svetle i ožive, stvarajući magično holističko iskustvo" zaključuje Sangali.
CUPRA je izazovni i nekonvencionalni brend koji objedinjuje emociju, elektrifikaciju i performanse kako bi inspirisao svet iz Barselone. Osnovana 2018. godine, CUPRA je postala jedan od najbrže rastućih automobilskih brendova u Evropi i ima globalnu mrežu specijalizovanih prodajnih mesta.
CUPRA dokazuje da su elektrifikacija i sportski duh savršena kombinacija, a u 2023. godini brend je dostigao nove visine sa preko 230.000 isporučenih vozila. Svako lansiranje je označilo novi korak u definisanju karaktera brenda, sa izazovnim i originalnim dizajnom: CUPRA Ateca, jedinstven model u svom segmentu; CUPRA Leon, prvo elektrificirano vozilo brenda zahvaljujući verzijama sa plug-in hibridnim pogonom; CUPRA Formentor, prvi automobil razvijen ekskluzivno od strane brenda i trenutno najprodavanije vozilo kompanije; i CUPRA Born, prvi potpuno električni automobil brenda.