Postoji rasprava koja traje već neko vreme i ljudi pokušavaju da utvrde najbolju moguću opciju za vožnju u zimskim uslovima i po snegu...
Dok određeni stručnjaci smatraju da je pogon na svim točkovima sve što im je potrebno kako bi se izborili sa situacijama u kojima je prijanjanje slabije, drugi smatraju da su samo zimske gume ono što spašava glavu u nepovoljnim i sežnim uslovima vožnje.
Youtube kanal Tyre Reviews iskoristio je dva Mini Countryman modela na zimskoj test stazi kompanije Goodyear kako bi jednom zauvek rešio ovo pitanje. Dva automobila su potpuno identična, sudeći prema kanalu, dok ih razdvajaju samo boje, gume i pogonske opcije.
Bela verzija automobila poseduje pogon na svim točkovima i gume za sve sezone, dok crni model poseduje prednju vuču i zimske gume na sve strane. Ovo je veoma koristan test, posebno zbog toga što veliki broj ljudi sa modelima koji okreću obe osovine veruje da su im pneumatici za sve sezone sasvim dovoljni, što donekle ima logike.
Kako je test ubrzanja dokazao, gume za sve sezone u kombinaciji sa pogonom na svim točkovima omogućuju automobilu daleko bolji start, tako da je beli model ostavio crni na liniji, pobedivši ga u oba testa ubrzanja.
Oba automobila su bila veoma dobro usklađena u bočnom prijanjanju, tokom testa okretanja sa konstantnim radijusom. Sudeći prema kanalu međutim, Mini sa pogonom na svim točkovima može ostaviti model sa prednjom vučom daleko iza sebe ukoliko to želi, nevezano sa uglom pod kojim se oba nalaze. Ova sposobnost ubrzavanja u bočnom položaju jeste velika prednost vozila sa pogonom na obe osovine, jer dodatni pogonski točkovi pružaju više prilika za lokaciju i upotrebu obrtnog momenta pri niskom prijanjanju guma i u klizavim uslovima.