Pre modela P1 i 650LT, McLaren superautomobili 21. veka, nisu posedovali dovoljno emocije i privlačnosti koju su nudile italijanske i nemačke alternative, na primer...
Međutim, deluje kao da je ova kritika proizvela neke od najzanimljivijih i najbržih superautomobila koji su ikada izašli na javne puteve. Sa svojim poslednjim modelom, 600LT, deluje kao da ovaj novi trend nastavlja svoj put.
600LT koristi neverovatni V8 motor sa duplim turbo punjenjem, baš kao i 570S, ali razvija 529 ks i 620 Nm obtrtnog momenta. Dodatno, težina modela redukovana je za 96 kg, u poređenju sa 570S, omogućujći 600LT da dostigne stotku za 2,8 sekundi, isto koliko je potrebno i modelu 675LT seriji.
Potpuno nova karoserija takođe razdvaja 600LT od ostalih Sport Series modela. Na primer, ova mašina dolazi opremljena sa fiksnim karbonskim zadnjim krilom, novim difuzorom, produženim prednjim spliterom i veoma naglašenim pragovima. Ovakve i slične promene razultirale su silom potiska od 100 kg pri brzini od 250 km/h. Nove komponente takođe pružaju dosta privlačniji izgled LT modelu, elegantniji i od modela 570S.
Kao najbolji i čistokrvni superautomobili svoje vrste, njihove performanse ne govore čitavu istinu. Predstavnici štampe nedavno su provozali modele sa oznakom Long Tail na Hungaroringu, a sada možemo čuti šta oni misle o svemu ovome i mišljenja o glavnim razlikama izmađu ova dva moćna superautomobila.
N.Đ.