BMW - najpopularniji luksuzni brend

Više slika

Više slika

BMW je danas objavio svoj izveštaj o svojoj prodaji – za tri meseca, prodali su ukupno 605.534 Minija, BMW i Rolls Royce modela, što ih je postavilo na poziciju najpopularnijeg proizvođača premium automobila u čitavom svetu…

“U drugom tromesečju ove godine, prodali smo više vozila nego ikada u tom periodu i postigli smo rekordnu zaradu”, rekao je Harald Kruger, predsednik odbora menadžmenta BMW AG.

Zapravo, mnogo bi pomislili da su imali najviše prodaja Mini modela, ali situacija je drastično drugačija. Najtraženiji model ove kompanije bio je Rolls Royce, kog prati BMW 7 Series i njihov rastući asortiman X SUV modela.

Tokom prvih šest meseci ove godine, kompanija je prodala rekordnih 986.557 modela BMW, a potražnja za 7 Series modele je za 31.7 procenat veća u odnosu na prošlu godinu. Kompanija je prodala 94.156 X1 kompaktnih SUV modela, gde se beleži rast od 61.7 procenata i 77.486 većih X3 modela, gde je rast 16.6 procenata.

Tokom prethodna tri meseca, Rolls Royce je takođe zabeležio novi tromesečni rekord. Prodato je 1.133 automobila, od kojih je 514 novi model Dawn kabriolet, koji je nekoliko puta proglašen za najlepši i najluksuzniji na svetu. Znamo da Rolls Royce dolazi sa veoma, veoma visokom cenom, posebno ako uzmemo u obzir činjenicu da niko neće kupiti “suvu”, fabričku verziju bez prilagođavanja i personalizacije koji se dodatno naplaćuju. Ako posmatramo stvari iz tog ugla, ta brojka je fantastična.

“Održiva profitabilnost u ovoj meri daje nam više prostora kada govorimo o novcu, što nam je svakako potrebno kako bismo mogli da radimo na budućim tehnologijama, poput električne mobilnosti ili automatizovane vožnje. Za mene ne postoji ili kada govorimo o sadašnjosti i budućnosti. Snaga srži današnjeg biznisa je kamen temeljac za sutrašnji uspeh”, rekao je Kruger.

Cifre su tu da pokažu da se klijenti i potencijalni kupci BMW grupe zaista kreću prema vrlom, novom svetu mobilnosti. Ipak, u današnje vreme, kada se tehnologije menjaju iz dana u dan i kada zeleno doba stupa na scenu sa električnim, hibridnim i drugim eko-održivim vrstama automobila, BMW postiže po svemu sudeći vrhunski uspeh na svetskom nivou.

U junu ove godine, električni BMW automobili, bilo sa baterijom ili priključkom, činili su četiri procenta prodaje ove kompanije na evropskom tržištu. Šta više, u zemljama koje poseduju najbolju infrastrukturu za punjenje ovih modela i gde su vlada i druge ustanove u toku sa novim tehnologijama, taj broj je znatno veći. U Holandiji na primer, 14.9 procenata svih BMW modela prodatih ovog juna bili su električni ili hibridni modeli, dok su u Skandinaviji zabeležili 13.2 procenta udela u prodaji tokom istog perioda.

BMW je takođe primetio da je njihov jedini u potpunosti električni automobil, i3, koji je dobio unapređenu bateriju za duža putovanja (sada može preći 200 km svakodnevno na samo jednom punjenju), dobio više od 7.000 narudžbina. To je tri puta više rezervacija nego što je prvu i3 generaciju ostvarila odmah nakon zvaničnog predstavljanja. Dakle, unapređenja su ono što vuče klijente i nove kupce prema BMW brendu, a cena, koja je za neke previsoka, lako se prevaziđe kada je u ponudi pravi, istinski i vrhunski kvalitet koji oni pružaju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group