Nove opcije kompletiraju Macan postavku godinu dana nakon njegovog prvog velikog preobražaja…
Porsche je jedva dao vozačima priliku da se užele Macan GTS modela. Nakon kratkog izgnanstva u trajanju od nekoliko godina, nova opcija srednjeg nivoa ovog popularnog krosover SUV modela se vraća na scenu, ponovo kompletirajući Macan postavku, godinu dana nakon što je vozilo dobilo svoj prvi pravi preobražaj.
Ne samo da GTS koji nam se ponovo vraća izgleda bolje nego ikada, on takođe dolazi sa mnogo toga novog, kako kažu iz Porsche brenda. Slavni brend je odlučio da istisne još malo konjskih snaga i obrtnog momenta iz već živahnog GTS motora.
Porsche tim ovaj Macan naziva ultimativnom sportskom verzijom, pa se GTS jedva uklapa između tri različite ponude, odnosno S modela i Turbo opcije koja je na samom vrhu segmenta. Iako on i dalje sadrži twin-turbo 2.9 litarski V6 motor, njegov pogonski sklop je malo ulepšan za 2020 model.
Krosover sada izbacuje 375 konjskuh snaga, što je za petnaest više u odnosu na standardnu ponudu. Iako vam to možda ne zvuči kao nešto preterano, ono zapravo govori da SUV od nula do sto kilometara na čas može ubrzati za samo 4.7 sekundi. Opcioni Sports Chrono paket i GTS mogu dostići isto ubrzanje za 4.5 sekundi. Maksimalna brzina ovog modela je 260 kilometara na čas, što je za SUV sasvim pošteno, složićete se.
I dok su se sve velike promene uglavnom odigrale ispod haube, one svakako ne stavljaju tačku na priču o novitetima u ovom modelu. Krosover sportak dobio je uglađeniji dizajn takođe, sa crnim akcentima, crno obojenim farovima i pozicijama, satenski crne RS Spyder točkove od 20 inča i crvena klešta kočnica. Enterijer je redizajniran sa Alcantra detaljima, akcentima od brušenog aluminijuma i multifunkcionalnim sportskim volanom, uz ekskluzivna GTS prilagodiva sportska sedišta sa osam podešavanja.
Naravno, sve ove promene dolaze sa svojim cenama. Počevši od 72.650 dolara, GTS sada košta 4.000 više nego što je koštao kada se poslednji put našao na tržištu. U prodajnim salonima će se naći od idućeg leta.