Kada je Renault lansirao aktuelni C5 model, slogan iza njega je bio da ćete ga lako pomešati sa nemačkim automobilima...
Slično može da se kaže i za novi model iz Renaulta. Talisman je stigao i pokušaće da napravi ozbiljnu konkurenciju VW Passatu, kao i Audiju A4 i drugim premijum sedan modelima iz ove kategorije.
Direktor Renault-Nissan grupe je tokom predstavljanja otkrio da im je cilj ovog modela bila efikasnost, mala emisija štetnih gasova i uživanje u vožnji. Ovo poslednje treba uzeti sa rezervom, pošto verovatno neće biti tačno. Zašto? Pa pravljenje automobila koji može da nadmaši konkurente u današnje vreme nije lak posao. Da li vidite Talisman kao automobil koji će biti bolji od recimo Mazde 6 u krivinama? Teško...
Pregledanjem materijala koji su dostupni nema puno detalja o motorima koji će biti u ponudi. Ono što se zna je da će svi biti sa turbo punjačima, a ako ste upoznati sa Renaultovom strategijom nomenklature znaćete šta su TCe 150, Energy TCe 200, kao i DCi 110, 130 i 160. Ako niste, čitajte dalje.
DCi dizel motori su derivati nove 1.6 jedinice, a 160PS i twin turbo postavkom.
Što se tiče benzinskih motora, znamo daj e TCe 200 u osnovi 1.6 jedinica koja može da se nađe u Clio RS modelu, kao i novom Espace MPV/crossoveru, ali nema informacija o TC150. Mogao bi da bude u pitanju isti motor, ali sa manjom snagom.
Što se tiče prenosa, benzinci će biti dostupni sa Renaultovim sedmostepenim prenosom sa duplim kvačilom. DCi 110 će dobiti manueli šestostepeni kao standard, a isto važi i za 130. Modeli sa 160 motorom će dobiti šestotstepeni automatik sa duplim kvačilom, koji je dostupan i kao opcija za slabije dizele.
O.R.