Alfa Romeo predstavlja proizvođača sa najviše uspona i padova, dok su određeni modeli ovog brenda definitivno bez razloga i pre vremena počeli da padaju u zaborav...
Alfa Romeo 4C model dizajniran je kako bi predvodio preporod italijanske kompanije, ali nikada zaista nije predstavljao veliki uspeh i prema podatcima, proizvođač sa Apeninskog poluostrva prodao je svega 1.637 jedinica u Evropi i SAD kombinovano.
Međutim, ovom prelepom automobilu pomoć je na putu, jer su se brendovi Alfa Romeo i Maserati udružili, a njihovi šefovi i glavni inžinjeri izjavili svetskim emdijima da će njihove marke sarađivati na redizajniranoj verziji 4C linije koja će doći sa usavršenim vešanjem i poboljšanim upravljačkim sistemom.
Ovaj restilizovani i redizajnirani model takođe dobija i novi motor koji će zameniti staru turbo jedinicu sa četiri cilindra zapremine 1,75 litara, dobru za 237 ks i 349 Nm obrtnog momenta. Ovaj agregat omogućuje modelu 4C da ubrza do stotke za 4,1 sekund pre nego što dostigne maksimalnu brzinu od 257 km/h.
Za sada niko od zvaničnika nije izneo bilo kakve specifikacije vezane za novi pokretački skop, ali je glavni inžinjer kompanije Alfa Romeo, Roberto Fedel, potvrdio da nova verzija 4C automobila neće biti nuđena sa manualnom transmisijom, jer, kako on smatra, ne postoji dovoljno zainteresovanosti za takav vid prenosa, čime ujedno ne može biti opravdano njegovo kreiranje.
Ovaj nedostatak mehaničkog menjača definitivno neće zadovoljiti sve iskonske ljubitelje automobilizma, posebno nas u Evropi, Fedel ipak tvrdi kako Ferrari, na primer, troši preko 10 miliona evra, kako bi ponudio manualne menjače u svojim modelima California. Ali, na kraju balade, vredi imati na umu kako su samo dva automobila pomenutog proizvođača dodatno opremljena ovom vrstom stepena prenosa.
N.Đ.