Predstavljanjem osvežene verzije Turbo S, Porsche je završio sa obnovom trenutne generacije Panamere sa obzirom da su već ranije predstavljene standardna i verzije Turbo i E-Hybrid.
Panamera Turbo S je sada, zahvaljujući novim turbopunjačima i dorađenom sistemu ubrizgavanja goriva, 20 KS (15 kW) snažnija, odnosno njen 4,8 V8 bi-turbo motor sada razvija snagu od 570 KS (419 kW). Najveći obrtni momenat nije menjan, odnosno i dalje iznosi 750 Nm (overboost 800 Nm), ali sada je dostupan u širem rasponu, odnosno između 2250 i 5000 o/min.
Drugim rečima, Panamera Turbo S do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi i dostiže najveću brzinu od 309 km/h.
Uz manje tehničke izmjene ovaj facelift sledi i nekoliko dorada stylinga među kojima su najuočljiviji redizajnirani prednji branik sa većim otvorima za usis zraka i novim LED svetlima. Na zadnjem kraju tu su veći zadnji prozor, novi spojler i dorađeni branik.
Najvažniju izmenu možda čini uvođenje Executive verzije, odnosno verzije sa 150 mm dužim međuosovinskim razmakom što prvenstveno povećava ponudu prostora na zadnjim sedištima. Obe verzije su standardno opremljene 20-colnim felnama i gumama dimenzija 285/40 napred i 295/35 nazad.
Panamera Turbo S i Turbo S Executive će premijerno biti predstavljene na predstojećem tokijskom auto salonu.
O.R.