Porsche je na sajmu automobila u Frankfurtu svetu ekskluzivno predstavio svoj novi model Cayenne Turbo...
Uvaćana vozačka dinamika modela bazira se na kombinaciji inovativnih tehnologija, kao što su aktivni aerodinamični krovni spojler, kontrolisano vazdušno vešanje sa tri komore, kombinovane gume i novi kočioni sistem visokih performansi. Sa dodatnim opcijama kao što su upravljanje na zadnjoj osovini i električna stabilizacija prevrtanja sa sistemom od 48 volti, novi terenac može dostići vozačke karakteristike pravog sportskog automobila.
Sa ekskluzivnim prednjim delom i LED farovima opremljenim Porsche Dynamic Light System (PDLS), Cayenne Turbo poseduje pojavu koja je dominantna i nezavisna. Noću najnoviji član Turbo porodice razdvaja se od ostalih Cayenne modela duplim redom prednjih svetlosnih modula.
U samom srcu Cayenne Turbo modela nalazi se novi četvorolitarski V8 motor sa dva dupla turbo punjenja, sa maksimalnom snagom od 550 ks, što je više od prethodnika za 30 ks, dok maksimalni obrtni momenat od 770 Nm predstavlja poboljšanje od 20 Nm.
Nova ultra-lagana šasija Cayenne Turbo modela kombinuje najbolje iz sva tri sveta, preciznost sportskog automobila, komfort limuzine i sve adaptivne karakteristike terenskog vozila. Zapravo, kombinacija nove tri komore vazdušnog vešanja sa aktivnim PASM sistemom amortizera, značajno proširuje usavršenu ponudu nemačkog brenda.
Novi model Cayenne Turbo predstavlja prvi terenac koji poseduje adaptivni krovni spojler kao i komponente aktivne aerodinamike. U zavisnosti od pozicije, automobil optimizuje efikasnost, povećava silu potiska za zadnjoj osovini, smanjujući značajno kočioni momentum pri većim brzinama.
Novi Cayenne Turbo dostupan je za porudžbine, ali se evropsko lansiranje modela očekuje krajem godine. U Nemačkoj, modeli sa vrha opsega terenske linije koštaju simpatičnih 138.850 evra, uključujući sve dodatne troškove.
N.Đ.