Mazda je upravo osvežila svoj model 3 na domaćem tržištu, gde se prodaje pod imenom Axela...
Nekoliko fotografija se pojavilo pre par meseci, gde se video blago izmenjen prednji deo sa novom rešetkom, drugačije postavljenim znakom i novim farovima. S druge strane promene su suptilnije i može da se primeti promenjeni branik.
Unutra 2017 Axela/Mazda 3 modela je novi volan, kao i drugačiji metalni detalji na vratima i tabli, dok bolje opremljeni modeli dolaze sa električnom ručnom kočnicom. Promenjen je i kontrolni deo za dva paketa opreme, a neki modeli dolaze sa mogućnošću memorisanja pozicije sedišta.
Visoko opremljeni modeli dobijaju podesiva LED svetla, sa dva moda osvetljenja, gde jedno radi na brzinama do 40km/h, a drugi mod na brzinama preko 40km/h. Tu je i mod za autoput, koji omogućava vozaču da vidi dalje na brzinama preko 95km/h. Ova svetla se automatski gase kada se detektuju svetla iz drugog smera.
Mazda je unapredila Advanced Smart City Brake sistem, koji detektuje vozila i pešake. Tehnologija koja koristi prednju kameru umesto infrared senzora, radi na brzinama od 4 do 80 km/h.
Nova Mazda 3 je prvi model ovog brenda koji dolazi sa G-Vectoring Control sistemom, koji unapređuje dinamiku vožnje, tako što podešava isporuku snage motora. Tehnologija donosi "efektniju kontrolu u svakoj situaciji, od svakodnevne vožnje do manevara izbegavanja sudara, što nudi vozaču samopouzdanje i mir", kako kaže kompanija.
Ponuda motora obuhvata 1.5 SkyActiv-D turbo dizel motor, koji je nov za Japan, a koji može biti povezan na šestostepeni manuelni, ili šestostepeni automatski prenos, a snaga se šalje na prednje točkove. Tu su i 2.2 SkyActiv-D dizel, kao i SkyActiv-G 1.5 benzinac, dostupni sa AWD, ili FWD pogonom.
Cene kreću od 16 800 dolara, dok je top verzija preko 30 000 dolara. Axela Hybrid, koja je dostupna samo u verziji sa petoro vrata, ima cenu koja kreće od 23 680 dolara.
O.R.